Warning: strpos(): Offset not contained in string in /home/content/17/8082317/html/resonancedaily/temps/tmp_post_full.php on line 99
    სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    გამობეჭდეგაუგზავნე მეგობარს
    01.01.1970
    დატოვე კომენტარიკომენტარები (17)
    ჩაწერა სახელი
    maxxo 15.03.2015 23:20
    eG am nabichvars aleqsandres saxelit ro weers!xtfui sheee chvaro patieba itxovee iqneb mogiteon!!!

    ნნნნნ 16.09.2014 22:47
    ვაი საცოდავო საქართველო, საკუთარ სახლში სიარულს გვიშლიან პიდარასტი თურქები ოსმალები, ქართველებო დროა ავდგეთ ჩვენი კუთხის დასაცავად სანამ არ გაგვყარენ მიხუინის ბუშებმა

    fhgf 10.09.2014 15:51
    shit vic aris igens ka ara vic magens mfarvelobs igens unda moutkna kvelaferi

    m. 08.07.2014 23:21
    xalxo sircxvilia mand rac xdeba qartveli xalxistvis,mag shenobas erti trotili unda da sul unda amobugo shig vin arian moutyan jishi magat

    m........j,,,,, 08.07.2014 23:19
    xalxo dasangrevia es shenoba ra xdeba icit gasayrelia mand vinc arian sibinjurea

    datiko48 04.05.2014 04:24
    es sibindzure daamkvidra sheqanebulma Misham,gaavso Saqartvelo muslimebit:turqebi,erayelebi,iranelebi da kidev nigerielebit,es bichebi martlebi arian,es muslimebi gasayrelia Samshoblodan!!!!

    ბუშტი 25.04.2014 12:43
    სამწუხაროდ აქამდე არ მქონდა ეს ვიდეო ნანახი:)) ასე გვინდა ჩვენ წინ წასვლა? საინტერესოა ეს ხალხი იმან გააგიჟა რომ ქართველ კაცებს არ უშვებდნენ შიგნით თუ ის ფაქტი, რომ იქ ქართველი ქალები მუშაობენ იქ? თვითონ რომ შესულიყვნენ უპრობლემოდ და იგივე ქართველი ქალები თვითონ მ......თ მაშინ ხომ არ იყვირებდნენ ამდენს? თორემ ისე აკლებენ ეხლა სხვაგან???

    ქალი 29.03.2014 11:35
    აი ეს არის თქვენი დემოკრატია აი ეს არის თქვენი ევროპისკენ სწრაფვა ) გარყვნილება, აღვირახსნილობა, ერის გათახსირება აი ეს არის მიშიკა სააკიანცის შემოქმედება 9 წლის მანძილზე )) ძირს კაპიტალიზმი და ძირს უცხო ქვეყნის გადამთიელთა თარეში, ))) ჩვენი მოქალაქეები გადაიხვეწნენ უცხოეთში და ვიღაც მუტანტებს ფულის გამო საჯდომებს უსუფთავებენ, ჩამოეთრნენ და მიხედონ სამშობლოს, რით ვერ ამოიყორეს ის უთავმოყვარეო მუცლები)0 მათ და მათმა უსაქმურმა შვილებმა?! საჯდომის წმენდაში აღებული ფულით ნაყიდი მანქანებით რომ დაჯლიგინობენ ფუიიი ფუი ფუიოი:დ

    ალექსანდრე-ს 29.03.2014 11:19
    მოტყნული შენი გვარ ჯიშია შე გადაგვარებულო მიშმაკო:დ

    v.h.p.(ვაი ჩვენს პატრონს) 22.03.2014 19:02
    ქართველებს გვახრჩობენ სიღატაკეში,გადასახადებში,საგადასახადო ჯარიმებში...ამათ ყველა გზა გახსნილი აქვთ.ყველა მთავრობის ლოზუნგია საქართველო ქართველების გარეშე...

    v.h.p.(ვაი ჩვენს პატრონს) 22.03.2014 18:59
    ქართველებს გვახრჩობენ საღატაკეში,გადასახადებში,საგადასახადო ჯარიმებში...ამათ ყველა გზა გახხსნილი აქვთ.ყველა მთავრობის ლოზუნგია საქართველო ქართველების გარეშე...

    ალექსანდრე 19.03.2014 00:40
    მოგიტყანთ პატრიარქის ზონდერბრიგადა! მოგიტყანთ ქართველობა! მოგიტყანთ რასიზმი მოგიტყანთ რასისტული საქართველოს კულტურა, მოგიტყანთ გაზრდა! მოგიტყანთ თქვენი დედისმუტელიიიიი!

    Gela 12.02.2014 18:20
    eg erti da sxva mravali.mtsovelebi gakaret saqartvelodan.

    bio 01.02.2014 11:10
    kvela turkuli bari dasaketia.

    bio 01.02.2014 11:10
    kvela turkuli bari dasaketia.

    Vaso 17.01.2014 23:23
    magati rasa movtyan