Warning: strpos(): Offset not contained in string in /home/content/17/8082317/html/resonancedaily/temps/tmp_post_full.php on line 99
    სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    გამობეჭდეგაუგზავნე მეგობარს
    01.01.1970
    დატოვე კომენტარიკომენტარები (15)
    ჩაწერა სახელი
    гвтисавар чабрава 17.01.2015 18:51
    ქრისტიანული რეპრესიები ელინების (და სხვა „წარმართების“) წინააღმდეგ (ქრისტიანული ინკვიზიცია მეოთხე საუკუნიდან დღემდე): ახ. წ. 150-250 წლებში წარმართმა იმპერატორებმა და მათთან დაკავშირებულმა რეაქციონერებმა განიზრახეს ახალი რელიგიის შექმნა, რომელიც დასაღუპად განწირულ რომის იმპერიას დაღუპვისგან იხსნიდა. მათ აიღეს იუდაიზმი, საშინლად დაამახინჯეს იგი როგორც აწყობდათ, აიღეს აგრეთვე ეგვიპტური, ბაბილონური, ბერძნული, სპარსული, ქანაანური, ფინიკიური, შუმერული, ასურული და აქადური მითოლოგიიდან ცალკეული ელემენტები, ეს ყველაფერი ერთმანეთში კარგად აურიეს და საბოლოოდ რაც მიიღეს, ის იყო – ორთოდოქსული ანუ მართლმადიდებლური იუდეო-ქრისტიანობა. ახ. წ. – ით 314 წელს ქრისტიანობის სრული ლეგალიზაციის შემდეგ მყისიერად, ქრისტიანული მართლმადიდებლური ეკლესია თავს ესხმის წარმართებს: ანკირის საბჭო კრძალავს და ერესად აცხადებს ქალღმერთი არტემიდას თაყვანისცემას.არტემიდას თაყვანისმცემლებს მთელ იმპერიაში დევნიან და ხოცავენ. ეს იყო მართლმადიდებლური ფუნდამენტალისტური პლუტოკრატიის დასაწყისი. ახ. წ – ით 325 წელს რომის ფანატიკოსმა იმპერატორმა კონსტანტინემ პოლიტიკანურ-მარგინალური განზრახვით ქალაქ ნიკეაში მოიწვია და შეკრიბა დოგმატიკოს-ბუკვალისტი ანუ მართლმადიდებელი ორთოდოქსი ფანატიკოსები, ორთოდოქსი რელიგიური იერარქები, რეაქციონერები, თეოკრატები. კონსტანტინემ „ორთოდოქსებთან“ დადო სისხლიანი ხელშეკრულება, იმპერატორმა მათ პოლიტიკური, ფულადი და სამხედრო დახმარება და მხარდაჭერა აღუთქვა გნოსტიკოსთა წინააღმდეგ ბრძოლაში, დაჰპირდა, რომ დაეხმარებოდა გნოსტიკოსთა განადგურებაში, ხოლო „ორთოდოქსებმა“ ქედი მოიხარეს იმპერატორის წინაშე და ის ჭეშმარიტ მეუფედ და ლეგიტიმურ ლიდერად აღიარეს. გნოსტიკური ქრისტიანობა გამოცხადდა „ერესად და მწვალებლობად“, ხოლო გნოსტიკოსები „ერეტიკოსებად და მწვალებლობად“. დაკანონდა გნოსტიკოსთა სიკვდილით დასჯა. რომაელმა ჯარისკაცებმა იმპერიის მასთაბით დაიწყეს გნოსტიკოსთა დევნა და ხოცვა-ჟლეტა. დაიღუპა ათასობით გნოსტიკოსი. ახ. წ. – ით 326 წელს იმპერატორი კონსტ

    гвтисавар чабрава 17.01.2015 18:48
    ციტატები ბოროტი ბიბლიიდან (ბიბლია – ბოროტი დემიურგის - პროტოარქონტი იეჰოვა-ილდაბაოთის ბოროტებისა და სიძულვილის ჯოჯოხეთური სავანე) სოფონიაწინასწარმეტყველი „ყველაფერსავხვეტავმიწისპირიდან, ამბობსუფალი.“ (სოფონია 1-2) „ავხვეტავკაცსადაპირუტყვს, გავხვეტავცისფრინველსდაზღვისთევზებს,ცთუნებებსბოროტეულებთანერთად. მოვკვეთკაცთამოდგმასმიწისპირიდან,ამბობსუფალი.“ (სოფონია 1-3) 15. რისხვისდღეაისდღე, ჭირისადასიმწრისდღე, ნგრევისადამოოხრებისდღე,სიბნელისადაწყვდიადისდღე, ჯანღისადაბურუსისდღე,“ (სოფონია 1-15) 17. ხალხსშევაჭირვებდაბრმებივითივლიან, რადგანშესცოდესუფალს; მტვერივითგაიფანტებამათისისხლიდანეხვივით - მათიხორცი.“ (სოფონია 1-17) 18. ვერცვერცხლი, ვერცოქროვერიხსნისმათუფლისრისხვისდღესდამისიშურისცეცხლიშთანთქავსმთელსქვეყანას, რადგანბოლოსმოუღებსუცაბედადქვეყნისყველამკვიდრს.“ (სოფონია 1-18) 5. ვაი, ზღვისპირელებს, ქერეთელხალხს! შენზეაუფლისსიტყვაქანაანო,ფილისტიმელთაქვეყანავ! გაგანადგურებდაგაუკაცურდები.“ (სოფონია 2-5) 6. გადაიქცევაზღვისპირეთისაძოვრებად, მწყემსთაბინებადდაცხვრისსადგომებად.“ (სოფონია 2-6) 7. იუდასსახლისნატამალსერგებაესმხარე. იქდაიწყებენძოვას, აშკელონისსახლებშიწამოწვებიანსაღამოჟამს, რადგანმოხედავსმათუფალიდატყვეობიდანდააბრუნებს.“ (სოფონია 2-7) 8. მესმოდაროგორილანძღებოდამოაბიდაროგორავსიტყვაობდნენყამონელები,როგორლანძღავდნენჩემსერსდადიდგულობდნენმისსაზღვრებთან.“ (სოფონია 2-8) 9. ამიტომაც, ვფიცავ, ამბობსცაბაოთუფალი, ისრაელისღმერთი, რომდაემსგავსებამოაბისოდომსდაყამონელები - გომორას, ჭინჭრიანადგილს, მარილისორმოსდაუდაბნოსუკუნისამდე. ჩემიერისნატამალიგაძარცვავსმათდაჩემიხალხისდანაშთენიდაიმკვიდრებსმათ.“ (სოფონია 2-9) 10. ესმოელითმათიამპარტავნობისგამო, რომილანძღებოდნენდაედიდგულებოდნენცაბაოთუფლისერს.“ (სოფონია 2-10) 11. საშინელიიქნებამათთვისუფალი, რადგანგააცამტვერებსქვეყნიერებისყველაღმერთს, დამასდაუწყებსთაყვანისცემასყოველიკაცითავისიქვეყნიდან, ხალხებისყოველიკუნძული.“ (სოფონია 2-11) 12. თქვენც, ქუშელები, დაილახვრებითჩემიმახვ

    гвтисавар чабрава 17.01.2015 18:47
    ევროპის მოსახლეობა ქრისტიანიზაციამდე იყო 800 000 000, ხოლო მეცხრამეტე საუკუნის დასაწყისისათვის ევროპის მოსახლეობა იყო 2 000 000! კიევის რუსეთის ქრისტიანიზაციის დროს დაიღუპა 12 000 000 „წარმართი“ სლავიანო-არიელი ანუ რუსი, რომლებმაც უარი განაცხადეს მართლმადიდებლობის მიღებაზე!

    гвтисавар чабрава 17.01.2015 18:45
    александре ты абсолютно прав!пусть вся провославная (и не толко провославная) церковь катется в задницу их же бога!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! религия зло! все религезние люди это кусок дырма!

    гвтисавар чабрава 17.01.2015 18:40
    ფანატიკოსი მორწმუნეები ხშირად განრისხებულები მეუბნებიან: შე აღვირახსნილო ათეისტო რატომ არ გიყვარს და არ გწამს მართლმადიდებლური დედაეკლესია? რატომ არ გიყვარს და არ გწამს ქრისტიანული მამაღმერთი? პირადად მე ძალიან მაინტერესებს, რას გულისხმობენ ისინი? რომელი ეკლესია უნდა მიყვარდეს და მწამდეს? ის ეკლესია, რომელიც საუკუნეების მანძილზე ხოცავდა და ფიზიკურად ანადგურებდა განსხვავებულად მოაზროვნე თავისუფალ ადამიანებს, რომლებიც მის დოგმატებს არ ემორჩილებოდნენ და არ სურდათ ყოფილიყვნენ მართლმადიდებელი ქრისტიანები? რომელი „ღმერთი“ უნდა მიყვარდეს და მწამდეს? „ღმერთი“ რომელიც უკანასკნელი 4000 წელი ხოცავდა და ფიზიკურად ანადგურებდა უდანაშაულო, განსხვავებული მრწამსის მქონე, თავისუფლად მოაზროვნე ადამიანებს, რომლებიც უარს აცხადებდნენ მის ერთადერთ ჭეშმარიტ ღმერთად აღიარებაზე და არ ეთაყვანებოდნენ? მე მგონი პასუხი ცხადია... თუ ჩემი არ გჯერათ წაიკითხეთ ბიბლია! თუ "ღმერთმა' მთელისამყარო (მეტაგალაქტიკარომელშიც 200 000 000 000 გალაქტიკაა) შექმნა 7807 წლისწინ... მაშინ როგორვხედავთანდრომედასგალაქტიკას, რომელიცჩვენგან 2 300 000 სინათლისწლისმანძილზეიმყოფება? ანდრომედასგალაქტიკისგამოსახულებასინათლის (ელექტრომაგნიტურიტალღის) სახითჩვენსპლანეტამდეაღწევს 2 300 000 წელიწადში! ესროგორღახდება? თქვენგინდათთქვათ, რომათეისტიასტროფიზიკოსებიცდებიან, ხოლომღვდლებიმართლები? შეგიძლიათესდაამტკიცოთ? თუარშეგიძლიათდაამტკიცოთისრისიცგწამთ, მაშინრატომგწამთ? ანმერატომღამაიძულებთდავიჯეროანუ 'ვიწამო'? Fanaticbelieversoftenprovokedme: ThenwhydonotyouloveanddonotbelieveinatheistsUnbridledOrthodoxMotherChurch? WhydonotyouloveanddonotbelieveinGodtheFatherChristian? Personally, I wonder, whatdotheymean? Whatshall I loveandbelieveintheChurch? TheChurch, whichforcenturieshavebeenkilledandphysicallydestroyingthedifferentideasoffreepeoplewhodonotobeythedoctrineanddidnotwanttobeOrthodoxChristians? What "God" toloveandbelievein? "God," whichlastyearkilled 4,000 innocentandphysicallyannihilated, differentbackgrounds, free-thinkingpeople, whorefusedtorecognizehimanddidnotworshiptheonlytrueGod? I thinktheanswerisobvious ... Ifyoudonotbelieveme, readtheBible!

    MEDEA 01.08.2014 13:02
    gamarjobat ketilo adamianebo; zalian gtxovt visac ra sashvaleba geqnebat am nomerze gadaricxet; did madls gaaketebt......mat patara gauchndat da aranairi sashvaleba ar gaachniat winaswar madlobas gixdit piradat me.; GE08LB0711196320584000. MALXAZ FUTKARADZE

    deda saqartvelo.... 15.07.2014 10:51
    saqartvelos eklesia aris des saunje im sulierebis romelic, agzevda scored imis xarze rom miigo fuli dideba pativi da zalaufleba.... is aris saxelmcifos is nacili romelic ers garyvnilebashi mxars ucers, mimacnia romisinic am mgvrie cyis nacilebi arian.. eklesia rogorc avtoriteti ise arsebobs, mashin roca is unda iyos magaliti saxemcifostvis, mati sicminde mxolod ik aris sadac locva ickeba, dges saxemcifos yavs misi saxit avtorite romelsac ver ereva mxolod da mxolod imitom rom, sisini bevrni arian.... misi merioni aris is vinc yvelaze didi codvilia am qveynis saxelmcifos cinashe, misi danashauli "misi tavis moxdil gvirgvinshia".... madlobdet gmerts aseti yvelaze sauketeso adamianisatvis.... metis girsi arc xart tkven....

    kenny 28.05.2014 06:15
    Whenever you are buying second-hand [url=http://www.replicaluxury.net][b]Designer Handbags Replica[/b][/url] online, make certain that you do a tiny study on the website, or the organization or the [url=http://www.handbags-replica.us/][b]Replica Handbags[/b][/url] owner, where you are buying the case. This will help you know if they are reliable or [url=http://www.repliquesmontres.org/][b]Replique Montres[/b][/url] not. The best method to know more about a specific organization is to request people who have already obtained some products from that point. Check with them how their experience has [url=http://www.replicahandbags-uk.co.uk/][b]Replica Handbags UK[/b][/url] been, and according to that, you may take your final decision.

    aleqsandres 22.03.2014 07:59
    ra haqolvaga ginda ukve haqolili gaqvs azrovneba,win dagxvdeba rasac laparakob,uRmerTo,vai Shens modgmas, gadayveba sheni codva shens meramdene shtamomavlobas vin icis.ukve gagijebuli rom xar da samkurnalo patroni tu gyavs ver gamhnebv?male mkurnalobas vegar daemorhilebi,she martla pashisto(sheni naweri zusrtad fashisturi azrovnebis ni mushia).gmertma inebos rom goneba gaginatdes da moinanio es sashineli codva rac dawere.

    ალექსანდრე 19.03.2014 00:49
    მოგიტყანთ პატრიარქი!

    ალექსანდრე 19.03.2014 00:48
    მივაღწიეთ რა! რასისტულ ნტისემიტიზმი ფაშიზმი ყვავის საქართველოში გამოიბანეთ თვალები პატრიარქის მონებო!

    ალექსანდრე 19.03.2014 00:46
    ანტისემიტიზმის ახალი განსაზღბრება მოიგონა, თურმე ვინც მართლმადიდებელი არაა ჩასაქოლია, მოგიტყანთ ქართულ ივერიული რასიზმი !!!!!

    ალექსანდრე 19.03.2014 00:45
    ხომ ამბობდით საქართველო მართლმადიდებლურიაო? ხოდა პირდაპირ გაიგეს რომ ვინც მართლმადიდებელი არაა რასისტია, მოგიტყანთ პატრიარქი! პატრიარქატი და ივერიის გაბრწყინებას შევეცი რასისტებად რომ გადაიქეცით! ჭამეთ ეხლა თქვენი ქართული რასიზმი!

    David 07.03.2014 19:22
    ხანუკობის შესახებ - ანუ რატომ ჩამოვხიე იუდაური მისალოცი ბანერი თავისუფლების მოედანზე სირიის მეფე ანტიოქე IV-ემ, ქრისტე შობამდე 170 წელს, დაიპყრო ისრაელი, გაძარცვა სოლომონის ტაძარი და დადგა კერპი, აიძულებდა ებრაელებს მსხვერპლი შეეწირათ კერპისთვის, ხოლო ვინც არ შესწირავდა, მათ აწამებდნენ (7 ძმა მაკაბელი, მათი მოძღვარი ელიაზარი და სხვები). აჯანყების შედეგად იუდა მაკაბელმა განდევნა ისრაელიდან ანტიოქი და დაამსხვრია კერპი. ტაძარი გაწმინდეს, განაახლეს და ყველა კანდელი აანთეს. ძველი ტაძრის ყველა მსახურება იყო მსახურება მესიის მოლოდინისა*. სანამ მესია მოვიდოდა ეს იყო ნამდვილი დღესასწაული. მაგრამ მესია მოვიდა, იუდეველებმა არ მიიღეს ის და ყველა მათი დღესასწაული არის ქრისტეს უარყოფა და ცრუ მესიის მოლოდინი, რომელიც ეკლესიის სწავლებით იქნება ანტიქრისტე. შესაბამისად, იუდეველები ისევ ელიან თავიანთ "მესიას", რომელიც ანტიქრისტე იქნება და უარყოფენ მაცხოვარს. ამიტომ ისინი გმობენ ღმერთს და მათი (იუდაური) სარწმუნოება არის იესო ქრისტეს უარყოფა და სწორედ ამიტომ არ შეიძლება მათ რიტუალებში მონაწილეობა, რომ ნებსით თუ უნებლიედ უფლის უარყოფის თანაზიარნი არ ვიქმნეთ (და სწორედ ამიტომაც გვაფრთხილებს სჯულის კანონი და ეკლესიის სხვა კანონები ამაზე ასე მკაცრად). დიდი სჯულის კანონით, თუ ქრისტიანი დღესასწაულობს იუდეველებთან ერთად ან მიიღო მათგან რაიმე სადღესასწაულო ძღვენი, მაგალითად უცომო ან რაიმე მსგავსი, უნდა დაისაჯოს. თუ ვინმე ქრისტიანმა ზეთი მიიტანოს ურიათა შესაკრებელში მათ დღესასწაულზე, ან სანთელი აანთოს უზიარებლობით უნდა დაისაჯოს (წმინდა მოციქულთა 70, 71 კანონები). არ შეიძლება ურიათა და მწვალებელთაგან გამოგზავნილი რაიმე სადღესასწაულო ძღვენის მიღება, არც მათთან ერთად დღესასწაულობა, არ შეიძლება ურიათაგან (იუდეველთაგან) უცომოს მიღება და მათი უღვთოობის თანაზიარად გახდომა (ლაოდიკიის 37 და 38 კანონები). იუდაიზმის მხილება (რომლის სწავლებაც ძირშივე ეწინააღმდეგება ქრისტიანობას და შეურაცხყოფს მას) და ანტისემიტიზმი ერთი და იგივე არ არის: შეიძება იყო ებრაელი და მართლმადიდებელი დ

    ელენე გზირიშვილი 24.01.2014 18:09
    ნებისმიერი კანონმდებლობით სიმართლე ეკლესიის ანუ ამ ახალგაზრდების მხარეზეა.ვინც მათ თავისუფლება შეუზღუდა ის აგებს პასუხს ამისათვის.კანონი თუ არა,ღმერთი მაინც მოკითხავს მათ.მართლმადიდებლობის შეურაცყოფის უფლება არავის არა აქვს.