სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    07.11.2018

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (10)
    ჩაწერა სახელი
    მაყვალა 11.11.2018 19:48
    არა ნაცი არა მიშა არა მისი დატოვებულ რუსთაველის ორს

    ნინო ჭიღიტაშვილი 11.11.2018 09:54
    ვაშაძე არის დაბჭოთა კგბს თვალსაჩინო სახე. ამ ადამიანმა დიდად შეუწყო ხელი პუტინის რეჟიმის ზრდა-განვითარებას! ნაცმოძრაობა რუსეთის ინტერესების გამტარია საქართველოში და ვისაც ქვეყანა უყვარს, მამული უყვარს და სარწმუნოება არ უნდა მიცეს ხმა ამ მოღალატე სექტას!

    ჰგჯჯგ 08.11.2018 03:33
    პუტინს დღემდე აგინებენ მსოფლიო სავაჭრო ორგანიზაციაში გაწევრიანების გამო რადგან სანქციების დაწესებაზე ხელფეხი შეეკრა ამით!!! ვისი დაგოიმება გინდა მაისაია!!!!????

    მზია 08.11.2018 02:12
    კარგით გეყოფათ თქვენ ის ხალხი ხართ ვინც შავზე ამბობს თეთრიაო და არ გადადის ამ სიტყვიდან გეყოფათ თქვენთან აპარაკი და ურთიერთობა. მითუმეტეს არ შეიძება ამიტომ ტვინ ნაღრძობებო იძახეთ. შავი თეთრიაო არ გადმოხვიდეთ ვირდან და აი ჩიტს დაიჭერთ

    მზია 08.11.2018 02:12
    კარგით გეყოფათ თქვენ ის ხალხი ხართ ვინც შავზე ამბობს თეთრიაო და არ გადადის ამ სიტყვიდან გეყოფათ თქვენთან აპარაკი და ურთიერთობა. მითუმეტეს არ შეიძება ამიტომ ტვინ ნაღრძობებო იძახეთ. შავი თეთრიაო არ გადმოხვიდეთ ვირდან და აი ჩიტს დაიჭერთ

    Liliko 07.11.2018 16:46
    ვახტანგ მაისაია არის ერთერთი უჭკვიანესი პიროვნება, რომელსაც ჯანმრთელი აზროვნების და ფსიქიკის ადამიანები უდიდეს პატივს სცემენ

    длл 07.11.2018 16:02
    რას ბოდიალობ სიცხიანო!

    esaki 07.11.2018 15:47
    მაისაია ჯაშუშია და სხვა ჯაშუშებზეც,მათ შორის ვაშაძეზეც აქვს ინფორმაცია. რა არის ამაში გასაკვირი?

    სიმართლე 07.11.2018 13:32
    შენ ის მაისაია არა ხარ ჯაშუშობაზე რომ დაგიჭირეს???ბესელიამ გამოგიყვანა,მაგრამ დღემდე ჯაშუშის სტატუსს ატარებ,რატომ ვერ ახერხებ საპირისპიროს დამტკიცებას,საყვარელი მთავრობის პირობებშიც???ასე რომ ფსბ-გან წამოსულ მესიჯებს ქართველმა ხალხმა უკვე უთხრა უარი!!

    ქარიმანი 07.11.2018 10:57
    შეიძლება მართალს ამბობ მაისაია, მაგრამ შენ, შენ ვინ მოგაწოდა მაგ ინფორმაცია, ქართულმა დაზვერვამ?, ბიძინამ?, ზურაბიშვილმა? ცერეუმ?, იქნებ ბიღის მკითხავმა,...ფსბ მოგაწოდა შე პიდარმონო შენა და ვინც ამას ვერ მიხვდება, არის ჩამოყალიბებული იდიოტი...შუბლზე გაწერია ეგ ყველაფერი, დიდი, წითელი ასოებით!