სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    15.11.2018

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (25)
    ჩაწერა სახელი
    იზო გრუიძრ 16.11.2018 02:57
    29 წელი საკმარისი დრო აღმოჩნდა მეჩიტოვისათვის,ტკივილმა გაუარა და უსირცხვილოდ ატკინა ჯერ კიდევ ცოცხალ დაღუპულთა მშობლებსა და ახლობლებს,9 აპრილი სრულიად საქართველოს ტკივილია!

    მამელუქი 16.11.2018 02:07
    წადი შენი დედაც.

    ქეთი გიორგაძე 16.11.2018 00:43
    ირაკლი ღლონტმა რომ გეორგიევსკის ლენტი დაწვა სტუდიაში და ჭკუიდან გამოხვედი.....მაგაზე როდის მოგვიხდი ბოდიშს?

    ლევანი 15.11.2018 23:31
    შეეშვით ამ კაცს,თავისი სისულელით თვითონვე პრობლემებს უქმნის თავის თავსაც და ოჯახსაც... ნოსტალგია რომ აქვს ეგ თავისი ნებას და რას ერჩით..

    ZJ 15.11.2018 23:23
    ინხ

    იზო 15.11.2018 21:54
    "გულწრფელი ადამიანი ვარ და ძალიან მტკივა... 29 წელია მომყვება ეს ტკივილი" ადამიანს, რომელსაც 29 წელი მოყვება ტკივილი, ამ ტრაგიზმით სავსე დღეს ვერ უწოდებს შოუს. მისთვის ეს დღე არის საბჭოთა იმპერიის დაცემის დღე. ეს დღე სტკივა მას. დღემდა სსსრკ-ას მისტირის, სადაც თურმე, სახელმწიფოებრივობა დაკარგულები, ბედნიერები ვყოფილვართ. სავოკი სავოკოდ რჩება დღემდე. ჩასარეცხია, სხვა მის თანამოაზრეებთან ერთად.

    თამუნა კბილაშვილი 15.11.2018 21:48
    ამბობ რომ იქ იყავი მერე შე ნაგავო თუ იქ იყავი და იცი ყ ელაფერი რა იყო ის ყველაფერი ამდენი წლის შემდეგ სიზმარი ხო არ იყო დაგავიწყდა უი დღეს ისევ გაგახსენდა არ გრცხვენია ამხელა კაცს ფუი შენს კაცობას

    Rolandi 15.11.2018 21:42
    Ratom tkvi da rasargebloba konda shentvis? Tu simartles ityvi xalxi gapatiebs es bodishi waixe saxshi😡

    თიკო 15.11.2018 20:40
    ეხლა დანდობას ითხოვ? რაღა დროს? ისეთ ტელეარხს მიეცი ინტერვიუ, რომელსაც მსოფლიო უყურებს და უსმენს. სათქმელი თქვი და საქმეც გაკეთდა, მხოლოდ ვის სასარგებლოდ ამის გამოცნობას დრო არ ჭირდება, სარგებელი ნახა,რუსეთმა.

    კახა ხუციშვილი 15.11.2018 19:15
    მოღალატე მედროვე აფერისტი არაკაცი ნაბიჭვარი

    Avtandil bareli Peterburgidan 15.11.2018 17:00
    ...... Mehitovo mdzgners arceti feanguli dzaan dzvirad girebuli duxi-adikoloni ramdenic ar unda asxa mdzgneri mainc myralia, am xnis degenerato rac tvinshi-pirshi gvqonda amoantxia da aamyrale pirvel pigshi sheni momavali taobebistvis saqartveloshi mehitovi gvari darheba shemzaravi da safurtxebeli

    გია 15.11.2018 14:32
    როგორ გაიყიდა აყროლებული მეჩითოვ-მეჩითიანი,რომ 9 აპრილს ქართველების ნიჩბებით დახოცვა ძალიანაც გაუხარდა! პირადათ მე მეჩითოვ-მეჩითიანის ასეთი რეაქცია სულაც არ გამკვირვებია!დარწმუნებული ვარ,რომ ასეთივე სიხარული განიცადა გულში მაშინ,9 აპრილს,მიშა სააკიანმაც! ყველა იმ ქართველს,ვინც მეჩითოვს მხარს უჭერს,აი ყველას ჩავაშარდე პირებში!

    ქართველი 15.11.2018 14:27
    პირველი რაც მაინტერესებს მეჩითოვი საიდან არის ჩემი თანამემამულე?მეჩითოვებით რომ გაივსო აქაურობა იმიტომ ვიღუპებით ჩვენ!!! და მეორე ბავშვი ვიყავი როცა სურათები და კადრები მახსოვს ნიჩბებით როგორ დახოცეს ხალხი და გარეთ არ მიშვებდნენ კომენდატის საათი იყო.ხომ არ გაჟრიალებს? რა ერთმანეთი გადათელეს მთელი საქართველოს ტკივილია ეს დღე და შენ აქ რაღაცეებს ბოდავ!!! გასაგებია რატომაც შენ ქართველი არ ხარ და რაში გადარდებს ისტორიის დამახინჯება,მაგრამ გაქრი აქედან სანამ შენთვისაც მოიცალეს ხალხმა!!!!!!!!!!!!!!

    გია 15.11.2018 14:25
    ვინც აყროლებულ მეჩითოვ-მეჩითიანს უთანაგრძნობს,აი ყოველი მათგანის მშობლის პირში ჩააშარდოს მეჩითოვ-მეჩითიანმა და მისი ეთნოსის ყოველმა ცოცხალმა წევრმა!

    გია 15.11.2018 14:22
    აყროლებულო მეჩითოვ-მეჩითიანო! რუსი ანატოლი სობჩაკის საკავშირო კომისიის დასკვნა მაინც წაიკითხე,სადაც გარკვევით წერია,რომ სწორედ სამხედრო ნიჩბებით იყვნენ მომიტინგეები დახოცილები!

    zaza-ს გიასაგან 15.11.2018 14:19
    როგორ გეტყობა,რომ შენ და შენმა დედიკომ ფელაციო გაუკეთეთ იურიკ-ჯან მეჩითოვს))))))))))))

    zaza 15.11.2018 14:14
    gia dedaSens she@@@ci xxaxashi

    ქეთი 15.11.2018 14:13
    საქმე იმაში კი არ არის,ვინ რითი ისარგებლა(ამ შემთხვევაში),არამედ იმაში,რომ იმ შეკრების მონაწილეები და მათ შორის ეს ბავშვები რა სულისკვეთებით იყვნენ მისული იქ.ეს კაცი ლაფს ასხავს მათ და ცდილობს მათ დამცირებას.თუ ასე მივუდგებით,ნებისმიერი გმირობა შეიძლება ტალახში ამოვსვაროთ,რადგან ასეთი ვიღაცეების აზრით,ვინც თავს სწირავს რაიმე კეთილშობილურ მიზანს,ყველა სულელია!საქმე აგრეთვე იმაშიც არის,რომ სისხლისმსმელ რუსულ ჯარს უმანკო კრავებად წარმოგვიდგენს (რატომღაც).თამრიკო ჭოველიძე მაშინ მოუკლავთ,როდესაც დარბევა დამთავრებული იყო და როგორც მამამისი ყვება,ერთი ადგილი არ ჰქონდა მთელი,ისეთი ნაცემი იყო და დაჩეხილიც !ვინ უთანაგრძნობს ამას,არ ვიცი,ალბათ თანამოაზრე და "სარატნიკი",მაგრამ მე ის უფრო მაინტერესებს "ალჯაზირას" კორესპონდენტი ვინ და რა მიზნით გამოაგზავნა მასთან,თორემ რასაც წარმოადგენს იგი,მე მგონი ყველა ნორმალური ადამიანი ხვდებოდა მანამდეც,სანამ მთლიანად ჩამოიხსნიდა ნიღაბს! ვითომ ინანიებს,რომ ხელი არ შეეშალოს საქართველოს წინააღმდეგ ძირგამომთხრელი საქმიანობის გაგრძელებაში!

    giorgi-ს გიასაგან 15.11.2018 14:10
    პირადათ შენ კი გეძლევა ჩემი უზენაესი ნებართვა ემთხვიო ჩემს მოოქროვილ პენისს და შემდეგ შენს დედიკოსაც ჩაახუტო სამახსოვროდ!)))))

    giorgi-ს გიასაგან 15.11.2018 14:08
    შენი ოჯახის ყოველ წევრს,და შენი წინაპრების საფლავებს დააშარდოს ჩემმა ძაღლმა,მეჩითოვის უკანალის მლოკავო მესაჯდომევ))))))

    gias giorgisgan 15.11.2018 14:07
    გია ხარ თუ დედამო@@@ული ხარ ეტყობა კლავიატურასთან გაქვს დიდი გული მოგი@@@ან ოჯახის წევრები

    gias giorgisgan 15.11.2018 14:04
    შენს ოჯახს მდედრობითა დიდიან პატარიანად შ@@@ცი გია

    giorgi-ს გიასაგან 15.11.2018 13:59
    უთანაგრძნე მეჩითოვს და უფლება გეძლევა შენი ენაც ამოუსვა მეჩითოვს უკანალში,შენი დედის ტ.მ.!

    giotgi-ს გიასაგან 15.11.2018 13:57
    უთანაგრძნე მეჩითოვს,და უფლებას გეძლევა შენი ენაც დაატაკო მას უკანალში!

    giorgi 15.11.2018 13:39
    ვუთანაგრძნობ მეჩითოვს. სახალხოდ ბევრი არასოდეს საუბრობენ, მაგრამ სიმართლე ასეთია: 9 აპრილს დაღუპულთა სისხლით ისარგებლეს მხოლოდ აქციის ორგანიზატორები,შედეგად ისინი მოვიდნენ ხელისუფლებაში. ბათიაშვილის გარდა ყველა უვნებლად გამოვიდა. ასეთი რადიკალური აქციების გარეშეც დაიშალა საბჭოთა კავშირი და ამ ლიდერების გაუაზრებელი ქმედებით ყველაზე მეტად საქართველო დააზარალა და ისედაც დასანგრევად გამზადებულ კედლის წინ დაგვაყენა და და ზუსტად ამ ნანგრევებში მოყვა მხოლოდ საქართველო, თან ტრაბახობდნენ, პირველები დავუწყეთ ბრძოლა საბჭოთა იმპერიასო და საბოლოოდ ვინ გამოვიდა ყველაზე დაზარალებული და სისხლდადენილი, ქვეყანა განახევრებული და გაღატაკებული. ყველა რესპუბლიკა მოგებული დარჩა, იმიტომ რომ ყველა რესპუბლიკის ლიდერებს მეტი ჭკუა ეყო მოვლენებს დალოდებოდა, მარტო ესენი გამოვიდნენ ვითომ ყველაზე გულადი და ქვეყნის მოყვარული, არადა საკუთარი ქვეყნის მიმართ ყველაზე უპასუხისმგებლო, არაშორსმჭვრეტელი და არასახელმწიფოებრივად მოაზროვნე (უტვინო) ლიდერები წარმოგვიდგნენ წინ და შედეგად ის მივიღეთ, რაც მოსალოდნელი იყო.9 აპრილის აქცის მონაწილეც ვარ და ომის მონაწილეც. ვერ ხედავთ, რომ ჩვენი ქვეყნის ყოველი პოლიტიკური პროცესების შედეგად ყოველთვის საქართველო რჩება წაგებული და დაზარალებული, დღითიდღე მცირდება შაგრენის ტყავივით ჩვენი ტერიტორიები.დამარცხებულია საქართველო, ყოველთვის დაზარალებულია ქართველი ხალხი და არა სარგებელზე ორიენტირებული "პოლიტიკოსები". მე მგონი მეჩითოვს რაღაც ამის მსგავსი უნდოდა ეთქვა, მაგრამ სხვანაირად გამოუვიდა.