სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    04.12.2018

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (12)
    ჩაწერა სახელი
    მარადი დარაშვილი 07.12.2018 11:02
    თქვენისთანა ადამიანისგან რა უნდა გვეწყინოს..ამდენათასიან ამომრჩეველს შეურაცყოფას გვაყენებ..ნათქვამია ,,ვირიდან წიხლი არააო საწყენი'...

    ირმა ირემაშვილი 06.12.2018 14:58
    სიმართლე რა რთული მოსასმენია ხომ, თქვენს გულში ჩაიხედეთ.ხალხი სიკეთეს და სიახლეებს ელოდება, თქვენ რომ კარგად ხართ,იმათ უჭირთ პურს და წამალს ვერ ყიდულობენ.

    Giorgi. 06.12.2018 06:56
    Ak zogiertma civil kivili atexa,es ragvakadrao, ra tyuilia ro gaayalbes dapirdapir mosyidvaze iyo xelisupleba gadasuli, tyuili aris ro qurduli samyaroc amodzraves. Sheuracyopis girsad tavs nu gaixdit da veravin zedmets ver getyvit. Arc me mexateba gulze cina xelisupleba, magram rasc vxedav da vusmen,eg aris.

    ელენე 05.12.2018 20:04
    არადა მე მახსოვს ამ პიროვნების აღიარებითი ჩვენება. რა საშინლად იყო გატანჯული და მეტყველებაწართმეული აძლევდა ნაცებს აღიარებით ჩვენებას. ნეტავ რა აქვთ ასეთი მის დასაშანტაჟებლად, რომ ეს კაცი ასე შეიცვალა?

    nati 05.12.2018 15:39
    martals ambobs es kaci gaayalbes archevnebi gayides da gaimarjva salimem kyavdet exla

    თამარი 05.12.2018 14:42
    თანდათან ვრწმუნდები, რომ თქვენ შუბლის ძარღვი საერთოდ არ გაქვთ. თითქმის მილიონ ორასი ათას ადამიანს ლანძღავთ. ვინ მოგცათ ამისი უფლება უნამუსო კაცო. შენ არ იყავი საწოლში რომ უვარდებოდი ხალხს?

    წიქარა 05.12.2018 14:08
    დაახეთქა სიბრძნე

    ანანო 05.12.2018 14:02
    რას დააპროწიალებს ეს ინგა ამ პოლიტიკურ გვამს. ადრე შყვარებული იყო ჩემიო, ძალიან მიყვარდაო. ალბათ ძველი სიყვარულის ხათრით უნდა რაღაცით მოაცოცხლოს ოქრუაშვილის პოლიტიკური ლეში.

    ციო 05.12.2018 13:35
    თქვენდროს როგორ იყო კბილები რა უყავით რომ დააგლიჯეთ ხალხს და ისე ე დატოვეთ სხვას აღარ ვამბობ რაც ჩამოთვალეთ ყველაფერი ზედ დამატებული

    გიული.05.12.2018 05.12.2018 10:47
    საკუთარ გულში ჩაიხედეთ. მერე ახსენეთ ღმერთი და გეშინოდეთ მისი▪

    მედეა 05.12.2018 10:32
    ხშირად გვიწოდეთ ქურდები, ნარკომანები და ძველი ბიჭები --ამომრჩევლებს და მერე თავში რომ წამოგითაქებენ, თაკო ჩარკვიანივით, აყვირდით --მჩაგრავენო! "რასაც დათესავ, იმას მოიმკი" შენ და გუბაზი ძალიან აჟიტირებული გამოიყურებოდით---დიდი დაფინანსება ხომ არ მიგიღიათ ჩვენი დიდი მეზობლისგან?-- გუბაზს რომ უყვარს ფული და ყველგან შეძვრება ოღონდ მილიონი იშოვოს--ეს ვიცით! ---ღმერთი არ გაგიწყრეთ და ახლ კიტოვანებად და სიგუებად არ მოგვევლინოთ! რ ე ვ ო ლ უ ც ი ა ს მიიღებთო- მაშინ გია ჭანტურია და ხუნტის წევრები რომ ჩხაოდნენ და მიგვაღებინეს კიდევაც--იმის გ ა ნ მ ე ო რ ე ბ ა გსურთ?! გია ჭანტურიას როგორ გასცეს პასუხი დამქირავებლებმა ხომ გახსოვთ---თქვენც იმავეს გიზამენ. დაწყნარდით სატანას არ მიეყიდოთ!

    მალხაზი 05.12.2018 08:27
    საწყენად არ მიიღოთ ბატონო ირაკლი და უკანასკნელი პროჭი ხართ