სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    27.02.2019

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (8)
    ჩაწერა სახელი
    ბახვა 28.02.2019 11:33
    კოლექტივიშ მუხუდო კურდღელს უჭკომ დუქუდო, კურდღელ ვარიას რაგადანს კერიას ელაქუღუდო

    მედეა 28.02.2019 10:16
    თავის დროზე შევარდნაძე რომ დათანხმებულიყო ფედერალურ მოწყობას, დაშლას გადავურჩებოდით. ჩვენი სახელმწიფო მუდამ რეგიონების ქვეშგამხედვარეობის ფონზე არსებობდა, ბარემ დაეკანონებინა ეს, მაშინ აფხაზეთი და სამაჩაბლო ასეთ თავისტკივილად არ გვექცეოდა. ნოდარ ნათაძე იყო ფედერალური მოწყობის სასტიკი წინააღმდეგი. სამთავროებად დაყოფილი საქართველო სუსტი გახდებაო--მართალია, მაგრამ რაც სისხლში გვაქვს-იმის ჩახშობა ძნელია. არამგონია, მეგრელთა მხარდაჭერა მოიპოვოს ამ ჯგუფის მიერ გაჟღერებულმა იდეამ, ისე ენას ნამდვილად უნდა პატივისცემა,მაგრამ ვინ ჩაგრავს? აფხაზებმაც ასე დაიწყეს და კი არიან ახლა შავდღეში! ენა როგორც შეინარჩუნეს კი ჩანს.

    mzirali 28.02.2019 06:32
    აი შედეგი მძიმე ეკონომიკური მდგომარეობის და სახელმწიფოს პასიურობის. ხვალ გურიიის, იმერეთის, კახეთის ავტონომიით გამოვლენ და და დარჩება ერთი თბილისი და იქ მცხოვრები პოლიტ ელიტაა და მათი ოჯახის წევრები....

    გიგა 27.02.2019 17:53
    პუტინს გეგმის განხორციელება არ გამოგივათ. მარტო თქვენ არ ხართ სამეგრელო თქვე უსუსურებო.

    ფერიდე 27.02.2019 16:45
    ჩვეულებრივი პროვოკატორები ხართ, მეტი არაფერი... ენის დაცვა არ არის რასაც თქვენ ითხოვთ...

    ლადო 27.02.2019 16:27
    თქვენი განსაკუთრებული ქართველობა,ვიშისორტნი გრუზინობა და გენის განსაკუთრებულობა როგორ მახსენებს ჩვენს მოძმე ,,არმენობის" განსაკუთრებულობას.

    ზურა 27.02.2019 14:52
    ა კიდო ერთი ნაციონალ შოვინისტური გამოვლინება. მეტ პრობლემას ვერ ხედავქვეყანაში ეს საცოდავები. გვერდზე აფხაზეთი აქვთ ოკუპირებული და თავში ერთი გრამი ტვინი არ აქვთ რომ სიმბოლურად მაინც გააპროტესტონ. გეკითხებით თქვე უდღეურებო, ,,ვის დაკვეთებს ასრულებთ?" მე ვიცი საიდანაც მოდის ეს შეკვეთა მაგრამ თქვენ რა გეშველებათ.

    lekso kutaisi 27.02.2019 14:14
    tkven bijo ra xalxi xart aseti ujihoebi avtonomia ki ara magic ar cagartvan raca gakvt