სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    03.03.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (8)
    ჩაწერა სახელი
    მედეა 04.03.2019 18:35
    ნუ ინებებთ, კახა, ასეთ ბილწსიტყვაობას, არც თქვენ გეკადრებათ და მითუმეტეს მე. ტერიტორიების დაკარგვა 5 დღეში ხდება, ხოლო უკან დაბრუნებას ზოგჯერ საუკუნეები არ ყოფნის,ამის მაგალითები ჩვენს და სხვა ქვეყნების ისტორიაშიც მრავლადაა. სხვათაშორის, წინასწარ წაგებულ ომში რომ ჯარს შეიყვანს იმ მთავარსარდალს--ძალიან ცუდად იმახსოვრებს ისტორია, მიუხედავად იმისა, რამდენი, როგორი ხარისხის და რა სიტყვაკაზმულობის ფანი ჰყავდა,ან ჰყავს მას. ნეტავი მიშა თუ მოგიწონებთ თქვენგან ჩადენილ ამ სივაჟკაცეს? არა მგონია, ის საკმაოდ კარგ ოჯახშია გაზრდილი და თქვენს ავსიტყვაობას აუცილებლად გაემიჯნება- შეიძლება ყურიც აგიწიოთ, მარცხვენო! მიწების ნელნელა წართმევა და მავთულხლართები სწორედ იმ 5 დღიანი ომის შედეგია. ბიძინა არც მიხსენებია, ეს ისტორიის და ანალიზის ცოდნამ დამაწერია.შენდობის კვირაა, ღმერთმა გაპატიოთ, ქართველო "ვაჟკაცო".

    კახა 04.03.2019 14:30
    მედეა შე ყლექალა მიშამ თუ დაკარგა ტერიტორიები შენმა ბიძინამ 7 წლის განმავლობაში ერთი გოჯი თუ დაიბრუნა უკან???პირიქით მაგის აქ ყოფნის პერიოდში უფრო მეტი მიითვისეს რუსებმა. ყოველდღიურად რომ წევენ საზღვრებს და რამის თბილისს მოადგნენ მაგას ვერ ხედავ ხომ? ვერ ხედავ იმიტომ რომ ბიძინას ტრაკში გაქვს თავში შეყოფილი და ცდილობ მილიონები არ შეუმცირდეს რომ შენც მშიერი არ დარჩე. ცოტა ხანში ცუილივით რო გაიპარება ეგ შენი ბიძო და ხახამშრალებს დაგტოვებთ მერე პუტინის ყლის წოვა მოგიწევთ და მოგეტყვნებათ პატრონი რისი ღირსებიც ხართ კარტოფილზე გაყიდულო მათხოვრებო

    ბათუ 04.03.2019 14:30
    იზოს და ბაჩოს ნაირების საყურადღებოდ-გაქვთ უფლება კომენტარების,მაგრამ ხომ შეიძლება დაიცვათ ეთიკის ნორმები,რა სიამოვნებას ღებულობთ ლანძღვა -გინებით,არცერთი პარტიის წევრი არა ვარ,ნეიტრალურ მხარეს მდგომი უფრო საღად ვხედავ + და - ,ამიტომ არ მოგწონთ რამე შეეცადეთ გამოხატოთ აზრი შეურაცხყოფის გარეშე.მანიაკივით რატომ ხართ მხოლოდ ყოფილის დამცველები?კი ბატონო,მაგრამ კარგიც და იმაზე მეტი ცუდი რომ გაუკეთა ხალხს ეს არაფერია?

    მედეა 04.03.2019 11:35
    სააკაშვილის მმართველობის დროს 5 დღიანი სამარცხვინო ომის შედეგად, დაიკარგა კოდორი და ახალგორი, დამოუკიდებლად აღიარეს ჩვენი ძირძველი 2 რეგიონი და ამ ყველაფერში დამნაშავეა მ ი შ ა. გასაკვირია ქალების ასეთი ს ი ყ ვ ა რ უ ლ ი მის მიმართ! რა მოტივი გადასწონის ამოდენა დანაშაულს სამშობლოს წინაშე, როგორ უნდა ა პ ა ტ ი ო თ მას ისტორიაში სამარცხვინოდ წაგებული ომი, სახლებიდან გამოყრილი ხალხის გაუბედურება, ტკივილი, შიში,შიმშილი, უიმედობა? რა ძალის ს ი ყ ვ ა რ უ ლ ი შეგეყარათ მის მიმართ ასე დაუცხრომელ-დაუსაბუთებელი? პროპაგანდას ხართ აყოლილები, თუ მართლა გიყვართ ამოდენა სავალალო შედეგის დამდები პოლიტიკოსი? იზო, ზურა, SOS! საქართველოს იმ რუკას დახედეთ 2 რეგიონი დე ფაქტო და დე იურედაც რომ ჩამოგვეჭრა მ ი შ ა ს სიბრიყვით, სიჯიუტით და გამყიდველობით. ამის მერე სიბრაზე ვისკენ უნდა მიმართოთ --ეს საკითხავია? "ხე ნაყოფით შეიცნობა" მიშამ წინასწარ წასაგებ ომში ჩაგვაბა, ბიძინა ხეების გადატანის გამო შეიძულეთ, მ ი ლ ი ა რ დ ე რ ო ბ ა ს ვერ პატიობთ მას---ეს სამართალია? მიშას მოსვლა უნდა იმიტომ, რომ ახალქალაქი გაასხვისოს და ზღვაზე გასასვლელი გაუხსნას, თორემ თქვენი სიყვარული დიდად არ წვავს მას, ქართველო ქალებო!

    იზო 04.03.2019 10:18
    თვიფტონ ხართ მკვლელებიც და ბარიგეჯიც...გეტყობათ უცხო ქვეყანაში გამოაჩინეთ თქვენითავი..ერის და სამშობლოს გამყიდველწბი ხართ...რაც არ უნდა იყბედოთ ხალხი ბრმა და უგონო არააა ტკვენსავიტ ხახვზე და კარტოფილზე არ ვყიდით საქართველოს და ჩვენნი შვილების მომავალს....გაუმარჯოს მიხეილ სააკაშვილს...ძირს ქოცი ბიძინა...

    ზურა 04.03.2019 09:20
    ვაი ერთი ეს ქალი და კაცი მანახა სადმე ეს ბიძოს პიდარასტები.

    Bacho 04.03.2019 04:30
    Orad gaxlechili qveyana, eri, eklesia. Qozi da nazi. Misha da Bidso. Gveshveleba rodesme? Diax gveshveleba. Am or wirs ertad rom movishorebt gveshveleba.

    sos! 04.03.2019 03:15
    მართლაც არაქალი,იქაც გამოაჩინეს თავისი თავი,ვაი ზოგიერთებს ქართველი რომ გქვიათ...შემარცხვენლები ხართ,გიყურებენ უცხო ქვეყნის მოქალაქეები როგორ ჭამთ ერთმანეთს,სირცხვილია რა უბედურებაა ეს ფანატიზმი ერთი ადამიანის მიმართ