სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    27.03.2019

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (46)
    ჩაწერა სახელი
    მადონა 09.04.2019 00:38
    ტუუილა არავის დაუბრალებია ციხეც არ ეყოფა. ახია მაგისთვის უვადო თავისუფლების აღკვეთა.როგორ ვერ ხდებით რა ცხვირპირის ადამიანია. თვალებზე შეხედეთ. აბა შეიცოდეთ. თურმე საცოდავია და ხელები შეახოცეს

    vladi 08.04.2019 18:14
    ზოგიერთები რომ წერთ “სრულიად დარწმუნებული ვარ ეს პატარა ბიჭი მკვლელი არ არისო”, ერთი მაინტერესებს რის საფუძველზე ამბობთ ამას?! დამოუკიდებელი ექსპერტიზა და გამოძიება ჩაატარეთ? თუ იქ ყავით და ფაქტს შეესწარით?... სხვანაირად როგორ შეიძლება “სრულიად დარწმუნებული” იყო? ეხლა გამოიყურება ცხვარივით თორემ იქ ცოფიანი მგელივით იქნებოდა.... თვითონ ქონდა ტელეფონით გადაღებული და სანამ დაიჭერდნენ მწყემსებსაც ანახა მაგ დეგენერატმა და გარდაცვლილების ადგილსამყოფელიც თვითონ მიუთითა..... იქ რომ უცხო მანქანა შესულიყო ხეობის ერთადერთ გზაზე იქ მაცხო რებლებიც დააფიქსირებდნენ და კვალიც დარჩებოდა...... ეგ ყველაფერი მერე შეთხზა რეალური სასჯელის საფრთხე რომ იგრძნო ( ადვოკატმაც უკარნახა)

    მანანა 08.04.2019 15:42
    არ მჯერა ამ ბიჭის ბრალეულობა და მომკალი.ასე მგონია,უპატრონო ბიჭს შეახოცეს ხელი.თუ,როგორც ადვოკატი გამნარტავდა,არ აღმოჩნდა მისი დნმი გვამებზე,საიდან დაადგინეს მისი ბრალეულობა?

    მანანა 07.04.2019 19:55
    როგორ შეძლებდა ექსპერტიზა გაყალბებას, არ რა ინტერესი უნდა ჰქონდეთ სამართალდამცავებს უდანაშაულო ბიჭის დადანაშაულებაში, როცა იარაღი გაქვს სამი პირს კი არა ათს მოკლავ, ღმერთმა განსაჯოს მტყუანიც და მართალიც.

    ქეთი 07.04.2019 10:37
    მარტო ღმერთმა იცის ვინ დამნაშავე და ვინ მართალი ამიტომ ღმერთმა გაარჩიოს სამართალი.დღეს ვერ გაივებ ვინ რისი მკეთებელია ამიტომ ღმერთმა ძალიან მალე გამოავლინოს ნამდვილი დამნაშავე ამინ.

    შორენა 06.04.2019 23:38
    ხალხო ამ ამბავზე ზღაპარია დაწერილი ვერ ხვდებით? რატომ წყევლით,რატომ ამბობთ ღირსიაო,შვილები თუ არა ძმები მაინც არ გყავთ.ეს საწყალ ი მარტო ამდენ რამეს როგორ შეძლებდა.

    Tamriko tam 06.04.2019 11:55
    Armjera ro es bichi mkvlelia

    Ar mjera xom gaisuftaves xelebi sea garibs da sawyals daaween yvelafers samartali sadaa 06.04.2019 09:28
    Liana

    Lado 05.04.2019 20:59
    Sakmaod mdzime suratia.Ravisuplebis uvado agkveta didi ganachenia tumca kargi isaa rodesac ici roca adamuani cocxalua da ici sadac shegidzlua naxo da gaesaubro nagram ra unda qnan imatma visac agaraperi eshveleba.dzalian arasasiamovno ambavia magram paqti is aris rom mshoblebis mxridan shvilebis swori agzrda tavudan aacikebs yvela ojaxs msgavs situaciebs

    nana 05.04.2019 17:11
    udanaashaulo ara kvati damnashavea da vsio ar daviwyeb chamotvlas chamotvlilia qvevit unda daexvritat amis shemxedvarre ifiqreben dedaafetkebuli 3 mokla taan bavshvic da raa daxvreeta unda iyos amati kanoni ra vtqvi dedamisi raambavshia ra gaaketa mismaa shvilma da ra undoda axdgomas eqeifna undoda saxlshi saxlshi ro yavda fuli mieca qalebshi wasuliyoo

    Иракли 05.04.2019 12:48
    Дагупес уданашауло адамиани

    ლია 05.04.2019 12:43
    უდანაშაულოდ

    Lali 03.04.2019 22:04
    Ar mjera da ra vkna am bishis mkvleloba mgoni tavidan aris gamodziebis shatareba sashiro

    tamari 03.04.2019 17:49
    ra icit rom ragacis da vigacis idzulebit ar. atkmevines am sacodavs rom man mokla gmerto shen gaarchie mtkuani da martali

    teo 03.04.2019 15:35
    meechveba am bichs marto moekla es ojaxi tanamzraxvelic iqneboda magram am bichze miiwmindes xeli

    Dato 03.04.2019 10:03
    Iqneb arc amas arunda am kadrebis chveneba .rogorc chven chinovnikebs.

    გიორგი 01.04.2019 18:55
    ნუ განიკითხავ მას..ნუ ვუწყობთ სასამართლოს, დარწმუნებული ვარ რაში ? იმაში რო ვინმე ჩინოვნიკის შვილი ყოფილიყო ეს ბიჭი ეს ადამიანი ხელუხლებელი დარჩებოდა

    გიორგი 01.04.2019 18:41
    მე არ მესმის რა? უვადო პატიმრობით გარდაცვლილების აღდგომა მოხდება?

    მაკა 01.04.2019 13:33
    თქვენ მართლა გჯერათ ამ საცოდავმა დებილმა მოკლა მარტომ სამი ადამიანი? თანაც იმ კაცს თოფი წაართვა ხომ? აქ ეტყობა ისეთი საიდუმლოებით მოცული საქმეა რომელიც საზოგადოებისათვის დამალულია. ღმერთ ნუ სცოდავთ ნუ წყევლით ამ საცოდავს, მასზე ეტყობა ფეხები შეიწმინდეს.

    ფჰცფ 01.04.2019 09:12
    ღირსია,მოკლან ციხეში

    ეჯა 01.04.2019 06:06
    თვალებში ეტყობა რაცხა სულისა და რისი გამკეთებელია.სამუდამო დიდი სიამოვნწბა მაგისთვის

    თათული 01.04.2019 01:46
    არ მჯერა, რომ ამ ბიჭმა ჩაიდინა ეს საქმე. აქ რუსების ხელი ურევია ჩვენი გამყიდველი ქართველების დახმარებით.

    ფიქრია 01.04.2019 00:59
    Arvicav amadamians tu amis gaketebulia gmerti argaaxarebs magram asla yvelafers ise aketeben rogorc moeprianebat da shetenes am bics😏 gmerti maglidan iyureba dausjels namdvipad ar datovebs

    ფიქრია 01.04.2019 00:48
    Ras qvia ram gaanerviula?shvilia da guli shestkiva yvela deda ase moiqceoda rato gikvirt ver gavige

    ნინელი 31.03.2019 15:25
    რამ გაანერვიულა ეს დედა.ხომ აღიარა მე ჩავიდინეო.. სიკვდილის ღირსია..გული მეწვის სმიტების საცოდაობით..

    Lelagigadhvili 31.03.2019 14:16
    Bigaca tvinianma chaidina es sisadagle da rom mixvda rac moeloda am sacodav uwignur menaxire bavshvs sheawmindes xelebi aretyobaa rac aris risi gamketebelic ariis xalxo magis gamketebeli rom iyos naxirshi ivlidaa ert wutit arvamartleb magis chamdens mageam mgonia rom eg bavshvi martalia

    Alexa 31.03.2019 12:52
    Vinc amartlebt mag axvars tqvens ojaxebshi unda gaiaros eg epizodi. Naxavt mere rogor ichikchikebt.

    Alexa 31.03.2019 12:49
    Chemi xelit gavatarebdi im epizodebs da mere mibjebit vesrodi rogorc bavshvs esrola. Da mere imatac mivxedavdi vinc am.sadists udanashaulod tvlis.

    xatuna 31.03.2019 11:41
    dzalian coduaa es qali.dedaa da martla mecodeba.magram im sazizgarma sami adamiani ro zedized gamoasalma sicocxles isinic xo vigacis shvilebi iyvnen.es veragi bichi rogor ar sheecoda is sacodavi odjaxi da misi deda.magistvis samudamic cotaa unda daexvritat da tu damnashavea da hkideben danashauls tqvas tundac sicocxlus fasad.tu martalia risi eshinia girseulad tqvas rashic echvi mepareba.gmertma gansajos

    lomidze 31.03.2019 10:58
    cvetshi vici 100% ro es bavshi ar aris damnashave da tenian

    lali 31.03.2019 10:09
    damnashavea da unda daisajos

    ნათია 31.03.2019 00:38
    ნამდვილად დამნაშავეა რომ შემეძლოს ჩავაძაღლებდი

    მანანა 31.03.2019 00:00
    ზოგიერთის სიბნელე მაოცებს,უდანაშაულოაოოო!!!

    ლია 30.03.2019 17:47
    მე სრულიად დარწმუნებული ვარ ეს ბიჭი არაა მკვლელი....ნახეს დაბალი ღობე...ღმერთის როგორ არ ეშინიათ

    Xevsuri 28.03.2019 02:27
    Dasaxvretia eg nabozvari siamovnebit davaxlidi shublshi tyvias

    Teo 27.03.2019 20:11
    4 wlis bavshvi mokla!!!!! Sul yvelafers rom tavi davanebot. Tu udanashauloa ratom miiyvana gamodziebam kobauramde saertod, telefonshi ratom qonda im qalis suratebi. Tu udanashauloa tqvas raime argumenti.

    ლაშა 27.03.2019 20:09
    აუ მართლა ტვინი ნუ წაიღეთ რა. უდანაშაულო არა კვატი კიდე. სამუდამო კი არა დახვრეტა უნდა მიესაჯათ ამ ფსიქოპატი ნაბიჭვრისთვის. ყველა ექსპერტიზამ დაადასტურა რომ იმ საწყალი ქალის სხეულში ამის სპერმაა აღმოჩენილი. ხო არ მოუკლია,ჯერ ვიღაცეებმა მოკლეს,მერე დაანძრევინეს ძალით და პიპეტკით ჩააწვეთეს იმ ქალს. ამის ტელეფონითაც გადაუღეს სურათები და უთხრეს კარგად შეინახე არ წაშალოო. ხო კიდე პირველივე ჩვენებაზე ძალით აღიარებინეს და თან უთხრეს გვამებს ჩვენ ახლა გადავმალავთ და მერე შენ აჩვენე პოლიციასო. ვერ აზროვნებთ მართლა,ვინც ფიქრობთ და წერთ რომ ვაიმე შვილო უდანაშაულო ხარ და როგორ გაგიმეტესო და რაღაც იდიოტური სენტიმენტები.

    xati 27.03.2019 19:44
    shemdegi vinaa neta udanashaulos gamoketva.ase wrapad gamoidies nadirlebma martla gamosadiebeli sakmeebi chaaxshes da am bichisi ucbat gaxsnes.unamusoebo am bichis codvit dawyemlilebic iyavit romel samartalze laparakobt gaanadgures axalgazrdoba da nu gamodixart gamomdieblebi radgan yvelad gveshinodes samartals ver ipovi

    kele 27.03.2019 19:28
    vava vaba samartalo checedet espristupnikia?

    ნატა 27.03.2019 18:37
    რა გულისამრევია!მიესივნენ და სეირს იღებენ ტელეფონებით! რაც არ უნდა დამნაშავე იტის,ასეთი საქციელი რა ადამისნობაა დედის მიმართ!

    Natia 27.03.2019 18:35
    İcit ra aris ra daasava im ucodvelma samma adamianma visac sicocxle mouspes ra mnisvneloba aqvs esaa tu sxva tu sxvam haidina masin tkvas simartle albat satkmeli araferi aqvs ra unda tkvas daswyevlos gmertma yvela aseti adamiani

    თუ 27.03.2019 17:34
    თუ უდანაშაულო არის რატო არ ამბობს?! თავად თქვა მოვკალიო ერთგან წავიკითხე ხოდა ვფიქრობ დამნაშავეა.. თუეგრე არაა არ გაახაროს ის ვინც მოკლა ისინი, მაგრამ თუ მართლა დამნაშავეა ახია!

    მაკა 27.03.2019 17:32
    ღმერთმა იცის და ამ ბიჭმა რა მოხდა

    ლელა 27.03.2019 16:48
    ალიკო-მართლა გჯერავთ ამ ბიჭის ჩადენილი მკვლელობის?! ჯერ კიდრვ ვერაფერს ხვდებით ?ხელები შეიხოცეს დაუცველ ოჯახზე!

    თათია 27.03.2019 16:40
    ტყუილია აწმინდავენ ამ ბავშვს ხელს მჯერა რომ უდანაშაულოა