სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    07.04.2019

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (21)
    ჩაწერა სახელი
    ნათია 23.04.2019 13:17
    ეს კაცი რო უვარგისი, სატანა და ჩვენი ქვეყნის მტერი იყო მგონი ყველამ კარგად იცოდა და იცის დღესაც,ინტელიგენციაც უვარგისი გვყავდა,საკუთარ კეთილდღეობას გადააყოლა საქართველო და მისი მომავალი.სანამ თითოეული ადამიანი არ მოინდომებს ქვეყნის გამთლიანებას და გადარჩენას,მანამ არაფერი გვეშველება.არადა დროა უკვე,მომავალი თაობა თუ გვინდა,დროა...

    ლევანი 22.04.2019 07:28
    სააკაშვილიც დასასჯელია ,ეს ცოდვის ბუნაგი შევარდნაძე პატივში ,რომ აცხოვრა და დაცვის ქვეშ ყავდა ,მისი გამოზრდილი მიშა...

    შალვა 20.04.2019 13:18
    ეროვნული უსინდოსობაა ეს!!ვინც მათ მხარს უჭერდა,დღეს ის ხალხი ისევ ცოცხალია და ჩვენ მათ ცოცხალ წმინდანებს ვეძახით.გნირებად ვსახავთ!სირცხვილია!

    Nana 19.04.2019 18:30
    Mteli misi jishi unda amowydes ! Satana eg

    მანონი 19.04.2019 17:24
    რატომ შერჩა ეს ყველაფერი იუდა შევარდნაძეს,რატომ აცხოვრეს ის სიცოცხლის ბოლომდე პატივში

    Ana 16.04.2019 01:57
    Amis mowme me tviton gaxldit. 17,asakshi 1992 2tebervals qrtvelma gamimeta da mesrola. Aravis egona ty gadavrchi magram madloba yfals gadavrchi.

    რეზო 15.04.2019 17:09
    მოითხაროს შევარდნაძე ძაღლიშვილის და იოსელიანის საფლავები და მოაშორონ პანთეონს!!! გარეწრების და მოღალატეების ადგილი იქ არარის!!!

    ლალი 15.04.2019 02:39
    საფლავში უნდა აძაღლდეს შევარდნაზე და ჯაბა იოსელიანი😡.....და მიიეწიოს ყველა მისი მომხრეებიც უკან😡😡😡

    მარინე 11.04.2019 01:52
    ვერ გაძღა ასაძაღლებელი შევარდნაძის ბინძური სული და ხორცი .რამდენი ცოდოა მის კისერზე.მაგის ბარბარა ნანული ,რომ ამბობდა კარგი დიასახლისი 7 ლარს თუ კარგად გადანაწილება ეყოფაო.და ბარბარა ნანული აკეთებდა ხალხს ,რომ 9 აპრილს შევარდნაძე იაპონიაDი იყო და თბილისში რა ხდებოდა არ იცოდაო .კაცი ,რომელიც საგარეო საქმეთა მინისტრი იყო არ იცოდა რა ხდებოდა და ვინ იცის გასცა ბრძანება მასეთი უბედურების მოწყობისა და თვითონ კიდევ გაფრინდა.ისე ცხონდა მათი წაწყმენდილი სულები რაც არაფერი იცოდა გველმა ეძიკამ.კაცი ,რომელიც ყველა პროპკას ირგებდა.ჯალალედინს არ უქნია საქართველოსთვის ,რაც მაგ ფლიდმა და მელაკუდამ.უქნა საქართველოს.კარგად ვიცი კუპრში ჭყუმპალაობა არ აგცდებოდა ეძიკჯან ადრე იყავ სასიკვდილო და გვიან ჩაძაღლდი😎😎

    ტკივილი 10.04.2019 21:33
    ამ შევარდნაძემ ქნა ყველაფერი, ამად დაამხო საქართველო, აუტანელი კაცი იყო

    Bagrati 10.04.2019 15:27
    Vinc eris gamyidvelia ds mxocveli da xalxit tamashobs imat kattuli miwa ar unda agirso. Shevardnadze. Saakashvili. Da es juja ocnebisti ertad unda shekra da daxvrito.90 anis mete Vinc modis yvela dedas tirobs xslxs es ra chiri gvchirs. Chven bart amashi damnashaveeeee metis girsi vart etyobaaaa ro gamovpxizldet da ertmaneti ar gvaxocinoonn.

    Ketevani 10.04.2019 15:20
    Exla daxvewes xalxis xocva. Sisxls woven cocxlad mitumetes ertmanetis chama awyobt erteulebs. Ertmanets gvachmevineben xalxo modit azzze realobas tvali gauswuret. Es sashineli kadrebi sakartvelos sul emaxsovreba imedia..

    Otari. 9.04.19 10.04.2019 15:17
    Es yvelaperi shercha im xelisuplebas. Dgemde ase grdzeldeba. Yoveltvis tavs imartlebs xelisuplema masinac da exlac. Aba vigaa damnashave eris xocvashi.

    ავთანდილი 10.04.2019 00:15
    "მადლიერმა" ერმა,იოსელიანი პანთეონში დაასაფლავა. ვაი ჩვენს პატრონს!

    ქეთევან 09.04.2019 13:15
    ეს იმედმა იმიტომ აჩვენა რო ქოცებო კარგათ შეხედეთ ამ კადრებს და დაიმახსოვრეთ დაიწყო ისეც მკვლელობები და გაპატიურებები !!!! მზე მოგენატრებათ ბევრს ჯერ სადა ხართ ??? ბიძინა შევარდნაძეზე მეტი კრიმინალია

    ნანა 09.04.2019 12:21
    ეს ფაქტები ყველას ახსოვს,შევარდნაძე და მისი ბანდა იყო უკანონო ხელისუფლება, ასე გრძელდება დღემდე, სააკაშვილიც და ოცნებაც მათი შთამომავალია, მე ის მაინტერესებს ეს ვიდეო ვის დასჭირდა და ვინ ცდილობს ახლა ამით ვაჭრობას

    მარია გოგინაშვილი 08.04.2019 21:49
    იმ დროს სასაკლაოდ იყო თბილისი გადაქცეული და ყველას შერჩა ეს იყო მართლაც სისხლიანი წლები

    Marina 08.04.2019 15:07
    Zustad maseaa 3 ianvars didubeshi srolis dros chemi meugle bewvze gadarcha samagierod natesavi moxvda srolashi da daigupa yvelas shercha da asea axlac

    Md 08.04.2019 12:49
    Jojoxenshi shevardnaze. Misi samarcxvino saxeli istorias gadaecema, rogorc qartveli xalxis mkvkeli xorcielad da sulierad, romelis drosac afxazetis omshi navtobi, sakvebi tyviacamali mterze iyideboda da qartveli meomrebi amit madgurdebodnen. Ar azlebdnen patiosan xalxs kytvnil pesiasac romelic 8 laric ar iyo da aseve xelfass. Roca traki ar gaq qveynis martvis tavi unda gaanebo, es gmitobis tolfasia. Magram mere fulebi viis?

    ნ.კ 08.04.2019 11:16
    3 იანვარს დიდუბეში ვიყავი, ყველაფერო შერჩათ ამ გარეწრებს, დამკვეთებსაც და შემსრულებლებსაც, ბევრი მადგანი დღემდე ჩვენს გვერდით აგრძელებს აგრძელებს მშვიდ ცხოვრებას, ვითომაც აქ არაფერი