სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    11.04.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (42)
    ჩაწერა სახელი
    გიორგი 15.04.2019 15:11
    რაარი ეს რებს გვაჭმევენ?? რა ჯარიმა დაიხუროს ეგ რესტორანი მალე ხშირი სტუმარი ვარ რესტორნების და ეხლა ამის ყურებაზე ცუდათ გავხდი, არ მინდა არავისი ციხეში წასვლა მიხედეთ დაახურინეთ.

    მ.კ. 13.04.2019 02:01
    🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ გვეშველება რამე?? სანამ განუკითხაობა იქნება ამ ქვეყანაში და კანონი არ იკანონებს მანამდრ ვიქნებით ესე თავში წამოსარტყმელები 😢😢 ესეთები უნდა დაიჭირო რომ მაგალითი იყოს ყველასთვის ... მკვლელია ფაქტიურად ამ რესტორნის მფლობელი 😡😡 1000 ლარი პატივისცემაა ჯარიმა კი არა ესეთ ხორცს რომ მიგვართმევენ მაგიდაზე 😡 💪💪💪💪💪

    ალეკო 12.04.2019 22:14
    და ამათ მხოლოდ 1000 ლარიანი ჯარიმაა 😕😕

    ლალი 12.04.2019 21:46
    ფაქტია მაგ ხორცს წონით ვერ გაყიდიან, ალბად კალბასში, კუპატში, ხინკალში და ღმერთმა უწყის კიდევ სად გაუშვებენ, დასაჭერები არიან, სამაგალითოდ უნდა დაისაჯნონ რომ ვერავინ ვერ გაბედოს აყროლებული ხორცის რეალიზაცია.

    მაიკო 12.04.2019 12:42
    გადაცემა სანამ გავა, რა ვქნათ, დავიხოცოთ?! უნდა ეთქვა, რომელი რესტორანია!!!!

    მაიკო 12.04.2019 12:26
    რატომ არ ამბობს, რომელი რესტორანია?! ეს აუცილებელია, რომ ყველამ იცოდეს, ეხლაც ხომ შედის ხალხი ამ რესტორანში და ჭამს საჭმელს?! რა არის აქ დასამალი, როდესაც ეს ინფორმაცია გამოგაქვთ სააშკარაოზე,რესტორანიც უნდა გაასაჯაროოთ!!!!!აი,მაშინ ექნება თქვენს რეპორტაჟს შედეგი, ისე არაფრის მომტანია ეს ყველაფერი, იქნებ ზოგ ადამიანს ეჭვიც შეეპაროს, რომ სულაც არ არის რესტორნის მაცივარი და რაიმე შოუა უბრალოდ დადგმული?!!!!

    თამო 12.04.2019 10:46
    ძალიან კარგი და საჭირო გადაცემაა მაგრამ რა აზრი აქვს ამ ყველაფერს როდესაც ჯარიმა მხოლოდ 1000 ლარია ეს ხომ სასაცილოა ნებისმიერი ობიექტისთვის 1000 ლარი კიარა ისეთი ჯარიმა უნდა გამოუწერონ რომ 10 წელი მხოლოდ ჯარიმის გადასახდელად იმუშაონ და შემდეგ ჩამოართვან ლიცენზია სამუდამოდ აი მაგის ღირსები არიან

    ბაბი 12.04.2019 08:54
    იტყვის ხალხო გადაცემაში ეს ტელეფონით ლაივი ჩართო

    მაკო 12.04.2019 08:49
    რა გჭირთ ხალხო გაუგებრად თქვა რამე? ეს იყო ლაივი და გადაცემაში იტყვიან რომელი რესტორანია. კი არ მალავენ

    თემო 12.04.2019 08:01
    გასაგებია ყველაფერი, შევშინდი რამე სასიკვდილო ბაქტერიები არ შეგვყარონ,ასეა ყველა რესტორანში? მეშინია უკვე რესტორნის.ალბათ კანონი უნდა გამკაცრდეს 1000ლ.ჯარიმა არაადეკვატური სახდელია ჩადენილთან, როდესაც ინფექციურ დაავადებას აგკიდებენ და სიკვდილს შენი ფულით ყიდულობ.მკვლელები, სადისტები ხომ არ არიან კვების ობიექტებში, რას გვერჩიან ხალხს, პატიოსნად შევდივართ ვუკვეთავთ საჭმელს, სასმელს, ფულს ვიხდით, ესენი კი ინფექციებს გვკიდებენ და სასიკვდილო განაჩენს გვიცხადებენ. რაღაც უნდა ვქნათ, რომელიც ძირეულად შეცვლის ამ ვითარებას. ჯერჯერობით კერძს რომ მოგიტანებენ დავუძახოთ შეფმზარეულს ჯერ თვითონ ჭამოს და მერე ჩვენ😂

    მზია შაქარაშვილი 12.04.2019 07:49
    რა აზრი აქვს გადაღებას და მაყურებლის ნახვას თუ რესტორნის სახელს არ ამბობთ???ან 1000 ჯარიმა რა არის?ჯარიმა უნდა იყოს მაღალი რომ მეპატრონეს გადახდის ეშინოდეს .იძულებული იქნება სისუფთავეს მიხედოს.

    რიტა 12.04.2019 07:17
    მადლობა რომ არსებობს თქვენი სამსახური.ქართველზე კანონდაუმორჩილებელი ალბათ არ არსებიბს.იქნებ სინდისმაც შეაწუხოს კანონთან ერთად.

    მარი 12.04.2019 06:02
    რატომ არ ასახელებთ რომელი რესტორანია? იმიტომაა ხალხი დაავადებული რით ვიკვებებით კაცმა არ იცის

    levani 12.04.2019 02:46
    atasi larit kiarunda daajarimot da droebit kiarunda da daluqot.asi atasit unda daajarimot egetebi da samudamod unda chamoartvat licenzia.wamshi gadaixdian mag atas lars da gaagrzeleben igivesss......

    ბაჩო 12.04.2019 02:01
    რომელი რესტორანია რატომ არ ამბობთ? თუ ანაცუა-ბანაცუა გავითვალოთ და ჩვენ თვითონ გამოვიცნოთ?

    Teona 12.04.2019 01:19
    Ratom ar izaxit romeli restoraniaa..rogor sheizleba eseti ram adamianma chaidinos..

    Ani 12.04.2019 01:15
    romeli obieqtia Ratom arasaxelebt.raubedurebaa.xomunda gavitvaliswinot.

    ლია 12.04.2019 00:32
    რომელი რესტორანია აუცილებლად უნდა თქვათ. თუ ჩვენ გვიმეტებენ მოსაწამლად და რასაც ვუყურებ ალბათ მოსაკლავადაც, რატომ არ უნდა ვიცოდეთ, რომ ჩვენი პროტესტით პასუხი გავცეთ თავგასულ არამზადებს.

    ბექა 12.04.2019 00:27
    დაკეტეთ

    ეკა 11.04.2019 23:26
    რატომ არ იხახით რომელი რესტორანია,? უნდა თქვათ რომ აღარ შევიდეს ხალხი.😡😡😡

    ალიბაბა 11.04.2019 23:00
    დიდი მადლობა სახალხო კონტროლს. აუცილებლად დაასახელეთ შემდგომში ობიექტის სახელი,რას ერიდებით? ამით ჩვენს ჯანმრთელობას აყენებთ საფრთხეში.

    Nia 11.04.2019 22:51
    Raubedureba rogor sheidzleba chven bavshvebic migyvavs rom vasiamovnot magram piriqit vcamlavt chven shvilebs da chven tavebs romeli restorania rom vicodet xosheidzleba😡😡😡😡😡😡😡

    Vika 11.04.2019 22:47
    Ratom ar idzaxit romeli restorania xalxma xom unda vicodet ?

    Beqa 11.04.2019 22:47
    1000 lariani jarimas ushvelis axla magas? Ufro unda gaamkacrot...

    სოფო 11.04.2019 22:43
    რა საზიზრრობაა ხალხო რას მივირთმევთ, დასაწვავია ეგ რესტორანი. ვაი მაგათ პატრონს

    ელისო 11.04.2019 22:17
    ამის მფლობელი კიარ უნდა დააჯარიმო, უნდა დაიჭირო, იქნებ ისწავლონ სხვებმა ჭკუა.

    ანი 11.04.2019 21:56
    კიდე უფრო გაამკაცრეთ კონტროლი კაია ძალიან ...იქნებ ზოგიერთი უნამუსო ღორმა ჭკუა ისწავლოს...წარმატებები სულ უყურებ თქვენს გადაცემას.

    ჯენი 11.04.2019 21:51
    უნდა დაასახელოთ კვების ობიეკტი!

    დალი 11.04.2019 21:44
    მადლობა სახალხო კონტროლს იმისთვის,რასაც აკეთებთ👍👍

    მარიტა 11.04.2019 21:36
    რა საზიზღრობააა. ამაზრზენი ხალხი. მაინტერესებს მის შვილებს. მის ოჯახის წევრს ასეთ უვარგის უხარისხო ნაგავს თუ აჭმევდა ? გადაიხდის ჯარიმას და ისევ გააგრძელებს ამ სიბინძურე და უვარგის პროდუქტებით მოწამვლაას ხალხის. ცოდვილი ფულის მონა. ფულის გამო ყველაფერს რომ კადრულობენ

    ირმა 11.04.2019 21:14
    საშინელებაა,კატასტროფა.ნუთუ ამ რესტორნის მეპატრონე,მომუშავე პერსონალი აქ არ მირთმევდნენ კერძებს.მათ შვილებს,ნათესაობას და ქართველ ხალხს ამით უმასპინძლდებოდნენ.აი სწორედ ამიტომ იმატა საქართველოში დავადებულთა რიცხვმა.ეს კი იმას ნიშნავს მტერი ისევ ქართველი გვყოლია და არ სხვა.უნდა იყოს ჩვენს ქვეყანაში კანონის უმკაცრესი ზომები,ისეთი რომ ასე მოქცევა კი არა ,გაფიქრებისაც ეშინოდეთ.მადლობა სახალხო კონტროლს იმისთვის რომ ხალხს სიმართლეს ეუბნება

    ლევი 11.04.2019 20:55
    რესტორნის სახელს რატომ არ მიუთითებთ?

    მარეხ 11.04.2019 20:46
    რომელი რესტორანია?ფუუ