სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    02.05.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (19)
    ჩაწერა სახელი
    ოთარი 08.05.2019 16:03
    მერე , ალბათ დაიმსახურა. წინააღმდეგ შემთხევაში, რატომ არ უპასუხა? !!

    sergo 03.05.2019 19:41
    jurnalists ar unda sheexos aravin es didi shecdomaa jurnalists araferi daushavebia is tavis movaleobas asrulebda aravis unda sherches jurnalistis sheuracyofa

    ნათი 03.05.2019 19:29
    არც წინა დღეებში მომხდარი არეულობა და არც ეს ხელის დარტყმა არ უნდა შერჩეს მათ.თორემ ხვალ უარესს იზამენ.ან მეორე მხარეა- შეგნებულად პროვოცირებას ახდენენ,რათა შემდეგ აქეთ გადაგაბრალონ.დადგინდეს ვინ არის და დაისაჯოს სათანადოდ.ჟურნალისტი უხსნის ვის ურეკავს და ეს კი რას აკეთებს.იქ მყოფნიც რომ ოღიმიან და არც კი განარიდეს იქაურობას.ციხეშია ასეთების ადგილი.

    ნანა 03.05.2019 17:28
    გადაგვარდა ხალხი, დაიკარგა ურთიერთ პატივისცემა...რა უნდა უწოდო ამ საქციელს....მცეციაა შეუგნებელი, ვიღაც ქისტია თუ თათარი...

    Ika 03.05.2019 17:17
    Amati saqcieli yovelgvar zgvars cdeba , roca gauchirdebat qartvelebi varto gaidzaxian tu qartveli xar da qartveloba gindat qristianul qveyanashi cxovreba mashin iyavit qristianebi, me amit aravis sarwmunoebas cudad ar movixsenieb ubralod roca ase xdeba da mainc tavianti gaaqvt iyvnen kibatono musulmanebi magram modi ra sxvis qveyanashi nu iblatavebt torem yvelam kargad vicit istoria ra mosdioda saqartvelos mtera da cudia myofelebs dasasjelia esec da yvela is pankiseli vinc policielebze xeli agmarta, gamoidziet saswrafod da yvelas moetxovos tavisi kanonis farglebshi , sirczvilia eseni rom tavze gvazian

    დევი 03.05.2019 15:41
    აუცილებლად დასადგენია ვინ არის ეს პირი.

    Temur 03.05.2019 15:36
    არ უნდა ეპატიოს!და არა მარტო მას.

    გალელი 03.05.2019 14:23
    არ უნდა შერჩეს ამ ადამიანს დარტყმა,ნაგიჟარია ვიღაცაა.დაუთმობ დღეს,ხვალ უარესს იზამს.ახეხიო უნდა ციხის იატაკი და კედლები,უნამუსო ბიჭი

    კოტე 03.05.2019 14:19
    მეს-არა მგონია იქ მისული ჟურნალისტი გამაღიზიანებელ რაიმეს იტყოდა,მაშინ წინ ან გვერდზე მდგომი დაარტყამდა პირველად,ეს ახალგაზედა კი გამიზნულად წამოვიდა მისკენ.ან პროვოცირება უნდოდა ან რაღაც სხვა ჰქონდა ჩაფიქრებული. მთავარია არავის არ უნდა ეპატიოს ხელით შეხება,საქართველოს მოქალაქე თუ არის უნდა ემორჩილებოდეს მის კანონებს,რათა მეტი არ განმეორდეს.

    medea 03.05.2019 11:22
    მსოფლიოში რელიგიური ომი მწიფდება. სიფრთხილე გვმართებს ყ ვ ე ლ ა ს. მთელ მსოფლიოში მუსლიმანები ავად ემუქრებიან ქრისტიანებსა და ებრაელებს.შიიტები, სუნიტები ,სალაფიტები, ბუდისტები ყველა ქვეყნის ხალხები ფრთხილად უნდა იყვნენ გამოთქმებშიც და მოქმედებებშიც. მსოფლიო ომები უნებური საბაბით იწყებოდა მიზეზები კი ღრმა იყო ყოველთვის. ე ნ ა ს კბილი დავაჭიროთ, სახელმწიფოებრივად ვიაზროვნოთ, სიმშვიდე ყველანაირი ძალისხმევით შევინარჩუნოთ, ვიყუჩოთ--ემოციები მოვთოკოთ საქართველოს მოსახლეობას მრავალკონფესიურობა ახასიათებს. გავუფრთხილდეთ ჩვენს სამოთხე სამშობლოს. ჩვენი შეურაცყოფა ვანაცვალოთ მას, "ვინც მოითმენს, ის მოიგებს"

    ნაილი 03.05.2019 01:11
    არ უნდა ეპატიოს ვინ მიცა ფიზიკურად შეხების უფლება,ჟურნალისტს რომ ეკადრებია ჩაქოლავდნენ გავეშებული ბრბო ველურებივით იქცეოდნენ.

    მე 03.05.2019 00:30
    რატო დაარტყა იმას რატო არავინ კითხულობს

    ზურა 02.05.2019 23:05
    დასაჭერია აბა რა ეგეთი გოიმები

    მარინა 02.05.2019 22:57
    რატომ უნდა დარჩეს დაუსჯელი ვერ ვხვდები, რადგან პანკისელია ამიტომ ეპატიება დანაშაული?მის ადგილას ნებისმიერი სხვა რომ ყოფილიყო ხომ დაისჯებოდა? პანკისელებს ხელშეუხებლობის მანდატი აქვთ?დანაშაულს ვინც ჩაიდენს ყველა უნდა დაისაჯოს განურჩევლად სქესის, წარმომავლობისა და საცხოვრებელი ადგილისა.

    Eka 02.05.2019 22:18
    Es saqcieli araa sapatiebeli unda daisacos

    ბათუ 02.05.2019 21:12
    სადა ხარ ლინდა?ასეთ უსამართლობაზე კომენტარებს არ წერ არა?აბა იყოს შენი ქებული ადამიანები ამ ჟურნალისტის ადგილას,მაშინ ხომ იქოთქოთებდი? აი ამოტომ ხარ უნამუსო და ტვინგარეცხილი,ყველა რომ გაგინებს ღირსი ხარ

    ნათი 02.05.2019 21:09
    მართალს ბრძანებთ ქ-ნო მზევინარ.აი ამ ახალგაზრდას უნდა ეპატიოს დარტყმა? უხუცესებო გაგვეცით პასუხი,თუ არა თქვენს გარჩეულ საქმეს დაეჯერება კი?ისევ თქვენი ახალგაზრდები როგორნი გაიზრდებიან ამის შემყურე.სასწრაფოდ დასასჯელია ეს ადამიანი.

    მზევინარ კახიძე 02.05.2019 20:39
    რა ნამუსით ითხოვენ გამოძიების შეწყვეტას. მე თუ უნდა ვაგო პასუხი ყადენილ დანაშაულზე მაგათ რატომ უნდა ეპატიოთ. არიან საქართველოს მოქალაქენი კეთილი ინებონ და პატივი სცენ. ეხლა რომ პასუხი უნდა აგონ მაშინ ძმები ვართ. ძმებს ქვებს არ ესვრიან. უხუცესებმა რატომ არ აგებინეს პასუხი{

    ნინო 02.05.2019 19:44
    ეს არ უნდა ეპატიოს თავხედი პროვოკატორია.