სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    29.05.2019

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (15)
    ჩაწერა სახელი
    კოტე 29.05.2019 18:22
    ლინდას-შენ რომ ქოცებთან მრჩევლად მუშაობდე აქამდე გაიშიფრებოდი.ფულს კი ამ ტროლობაში ნაციონალები გიხდიან და არა ქოცები.ამის მეტი რა საქმით ხარ დაკავებული? არაფრით გეტყობა

    sos! 29.05.2019 16:27
    რომ დაიბნა მიშა ფაქტი სახეზეა,ინტერვიუს არ უყურებთ? თავი შეიკავეთ ლინდასნაირებო,სასაცილოდ ყავხართ აყვანილი ყველას ვერ ხვდებით?ისე ლინდა გეტყობა გიჟი ხარ ან ნაგიჟარი,მორჩენილი არა ხარ,მეცოდები მაგრამ ვინ გიშველის?-მ ი შ ა მარტო

    ნეიტრალური 29.05.2019 16:22
    ლინდას-რა შუაშია პარტიულობა?ვინმემ შეგეხო ამაზე?მე არცერთი პარტიის წევრი არა ვარ,მაგრამ ნეიტრალური ადამიანი უფრო ხედავს კარგს და ცუდს,შენ კი ორპირი არსება ხარ,შეყვარებული ძველ წყობაზე,ახლის ტვინი არა გაქვს და რას იტყვი აბა.იმკურნალე ,გჭირდება,თუ აქ ვერ შეძელი მაშინ მიშა მოგათავსებს უკრაინაში და მერე ქე გამოადგები უფრო მას,სანდრას თხოვე და შეეცვალე,მაინც არ ცალია ქმრისთვის,მნიშვნელობა არა აქვს ქალი ხარ თუ კაცი.მიშას დედის ინტერვიუ კი მოსმენილი მაქვს სახლს რომ იშენებდნენ.

    2019 29.05.2019 15:22
    გიული ალასანია, მიშას დედა, კიევში სახლს რომ იშენებდა, პირველად გესმით, რა თქმა უნდა არა, მაგრამ ვითომ ვიღაცეები თავს ისულელებენ და ამისთვის, ვითომ "ბრინჯივით დააბნიეს სააკაშვილი" არადა მიშა ასეთ ადვილ საკითხებზე, კი არა, უფრო დიდზეც, ბრინჯივით არ იბნევა...

    ლინდა 29.05.2019 15:20
    ე.წ. "ნეიტრალურო", მე თქვენისთანებზე- ამდენ უტვინოზე, ასე რომ მომრავლდა საქართველოში იმაზე ვდარდობ და ამიტომ ძალიან მეცოდებით! ვფიქრობ, რა გეშველებათ თქვე საწყლებო მაგ აზროვნებით, ვინა ხართ, სად გაიზარდეთ, გაქვთ თუ არა ერთი წიგნი მაინც წაკითხული, თუნდაც - "გამზრდელი". მაგრამ თქვენი კომენტარებიდან გამომდინარე, ვხვდები - რანიც ხართ> რაც შემეხება მე, დამშვიდდით, ქოცების მაღალ ეშელონებში მრჩევლად ვმუშაობ> მაგრამ ქოცების მიერ გაცემული მაღალი ანაზღაურების მიუხედავად, მივსტირი მიშას დროინდელ აღმატებულ საქართველოს. გაიგეთ საწყალო არსებებო?. ასეთ მკვეთრ გამოთქვმებს კი იმიტომ ვხმარობ, რომ თქვენ სხვა ენა არ გესმით. აბა მოკითხვამდე!!! ხა-ხა-ხა! როგორ მეცინება, თქვენ, რომ ასე მწარდებით ჩემს გამონათქვამებზე, ამიტომ ლექსიკაც მდიდრდება! ტვინგადაგლესილებო!!!

    ნეიტრალური 29.05.2019 14:14
    ლინდა შენ ჭკუა მოგცა და მეტი რა უნდა შენიანებს

    ბათუ 29.05.2019 14:10
    უცხო პლანეტელიანო ლინდა გაფრინდი უკან

    კეკე 29.05.2019 13:17
    ფულის მეტი რა აქვს მიშას ახეული საქართველოდან. რა გიკვირთ. ეს ლინდა ალბათ მისი შნირი იყო.

    ლინდა 29.05.2019 13:07
    თქვე საწყლებო - Sos - ი ხარ თუ გალელი და ყველა თქვენნაირ უტვინო არსებებს მივმართავ - თქვე უბედურებო, ასე რამ გამოგატვინათ, რომ თეთრს შავისაგან ვერ არჩევთ! რაო კრიმინალთა დამცველო ბოგანოებო, არ გსურთ არა - დემოკრატიულ და კანონების მოყვარე საზოგადოებაში იცხოვროთ???!!! მაგრამ არა, თქვენ ხომ მხოლოდ უსაქმორობით, ყაჩაღობით, უბინძურესი ტყუილების მოძიებით ხართ დაკავებული. რა თქმა უნდა არ მოგეწონებით! ხა-ხა-ხა, რა უსუსურები და საცოდავები ხართ!!! თქვენისთანა მათხოვრებს ამის შემდეგ პასუხის ღირსად არ ჩავთვლი, ეგდეთ ჭაობში სუფთა არარაობებო!!!

    ცირა 29.05.2019 12:27
    ღმერთმა მშვიდობაში მოახმაროს

    გალელი 29.05.2019 10:55
    ლინდას და მისნაირებს-მიშა ტირილს და მოთქმას -ღარიბულად ვცხოვრობთ ნუ წამოეგებით ამ ტყუილებს.მიშას ქონება ქართველ ხალხზე ახეული, არაფრით ჩამოუვარდება ბიძინას ქონებას.სირცხვილი მიშას ,რომელმაც ემიგრანტების ზურგზე მოინდომა ცხოვრება და დროსტარება...ფსიკურად შერყეული ადამიანი ვერასოდეს გამოსწორდება და იყოს საქართველოდან შორს,თუ ვინმეს რამეში გამოადგება.უკრაინაც ნახავს მალე მის გაუმაძღარ ქცევებს და პოროშენკო მონაგონი გახდება.ლინდიკო ფეხები უბანე შენს ბოსს მანამ სანამ შენ თვითონ ჭკუაზე არ მოხვალ.

    sos! 29.05.2019 10:44
    გაქრი ლინდა, ენაბინძურო არსებავ.რაში ჭირდება ბოსს შენი დაცვა.

    ზურა 29.05.2019 10:37
    ლინდა მიშა რომ გასულელებთ ვერც ხვდებით თქვე საცოდავებო ხო? სანდრა ჩერდაკში ცხოვრობსო და მგზავრობის ფულს დედაჩემი მიხდისო რაღატო გატყუებთ თუ ათასებს უხდიან თითო ლექციაში? უბრალოდ თქვენ გინდათ ყველას თქვენსავით ბრმად ჯეროდეს მაგ სირის იმიტომ რომ თქვენი ბელადია.

    დათო 29.05.2019 10:32
    რა გასაკვირია მიშას რო ჰქონდეს, ჩვენი მმართველი გუნდის წევრებს რომ დაიდგეს სასახლები ისაა გამოსაძიები, ხალხი რომ გაძარცეს, თორე მიშას მსოფლიო მაშტაბით პოლიტიკოსს რო ექნება, ერთ ლექციაზე ერთ აგარაკის ფულს უხდიან. კობახიძე ვინაა ივანას დანიშნული შნირი, როცა მობეზრდება პანღურს ჰკრავს, რა უფლებით ლაპარაკობს საქართველოს ხალხის არჩეულ პრეზიდენტზე, პატივს არ სცემს ქართველ ხალხს, ქვეყანას და არც ქართველობას.

    ლინდა 29.05.2019 09:57
    თქვე მათხოვრებო, ცალი კალოშით მოხვედით და სასახლეები წამოჭიმეთ, უცბად გახდით მილიონერები. თქვე სამარცხვინო ტინგიცებო, რა გასაკვირია მიშას ჰქონდეს სახლი უკრაინაში, მარტო თითო ლექციაში ამერიკასა თუ ევროპაში ათასობით დოლარს უხდიან!!! ცალტვინა არსებებო! არაფერი გეშველებათ, ერთადერთი ბოღმისაგან გასკდებით!!!