სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    18.06.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (18)
    ჩაწერა სახელი
    მართლა საკითხავია რა ხარ? ან რა ჯანანა გკიდია მƯ 19.06.2019 23:17
    P.s. ეს ჟურნალისტი კიდევ, რომ იცოდებს და ახმოვანებს ნინოს შეურაცყოფა მიაყენესო. ვინ ვის აყენებს ეს არის საკითხავი.ერია შეურაცყოფილი ასეთების არსებობით

    sos! 19.06.2019 19:53
    ვაიმე ნინო ბოლქვაძევ რაც შენ ამ საუბარში წარმოთქვი სატყვები იმის მერე სხვისი რა გიკვირეს და ვინ დაგიცავს არ ვიცი.ნორმალური არა ხარ ,მართლაც საკითხავია ვინა ხარ:ქალი თუ კაცი?

    მედეა 19.06.2019 17:59
    ამის მერე გიკვირთ ა გ რ ე ს ი ა თქვენს მიმართ!? გაჩუმდი, ნუ ტრიპაჩობ! შენი განსხვავებულობა იმათ წრეშია წახალისებული, თორემ ჩვენთან ს ა მ ა რ ც ხ ვ ი ნ ო ა და დასამალი. აყიჟინდება ახლა მედია სივრცე--ბ ნ ე ლ ი ხალხი ვართო. ვიყოთ ბნელი, ასე გ ა ვ მ რ ა ვ ლ დ ე ბ ი თ, ხოლო ისე იმათი ცხოვრებით -- გადაშენდებით.

    ქეთი 19.06.2019 11:47
    მამაკაცების და ქალების უმრავლესობას-90%-ს ნორმალური სასქესო ჯირკვლები და ჰორმონები აქვთ. 10 %-ს დარღვევები აქვთ. ასე დაიბადნენ.ჩანასახის არასწორი სქესობრივი განვითარების გამო. ძაღლებშიც არის ჰომოსექსუალები. ეს არ მიკვირს და ასეთი ამხანაგებიც მყავს. მე უბრალოდ, არ მესმის , რა საჭიროა ამის დემონსტრირება

    ნინი 19.06.2019 09:17
    გადაბნელდით ამ სამყაროდან თქვე ჰერმოფროდიტებო!!!

    მირიან თურმანიძე 19.06.2019 02:31
    რატოა შეურაცყოფა თუ მართლა ვერ გავიგე ადამიანი ქალია თუ კაცი? რამოდენიმეჯერ მქონია შემთხვევა გრძელთმიან ბიჭისათვის დამითმია ადგილი მარშუტკაში იმიტო რო გოგო მეგონა... ასერომ მოიქეცით ჩაიცვით და ისაუბრეთ ისე რომ მიხვდეს ადამიანმა მართლა კაცი ხარ თუ ქალი.

    ნია 19.06.2019 01:29
    არც ქალი ხარ და არც კაცი. შენ ხარ ავადმყოფი და საცოდავი.

    Sofi 18.06.2019 22:44
    Tkve sacklebo rogor bedav da lives rtav fu

    ია 18.06.2019 22:43
    ვაიმე,ვაიმე სიტყვები არ მაქ როგორ გამოვხატო ზიზღი და სიბრაზე, რას გითრევდიი😠😠😠😠😠😠😠

    Giorgi 18.06.2019 22:24
    Rasgavxar gogoxar tu kaci xar ,marto mutlos cova da bibrstori araa cxovreba to qveni gamzdels shebeci me,marto tynaulis araa cxovreba gaukugmartebuli....

    lekso kutaisi 18.06.2019 22:20
    ras elaparakebi magis dedas davapsi mutelze ninoia bolkvadzis dedas hevatesle hen dedas davajvi mutelze me piradad mogitknav dedis mutelz he klis mcovelo tpu heni bindzuri mutelze dagajva mtelma sakartvelom mutlis suniano kalo

    Giorgi 18.06.2019 21:46
    Sheni dedas sheveci shen qali ki ara yle xarr

    ia 18.06.2019 21:44
    რა სიტყვებს ხმარობს და კიდევ უკვირს რატომ ჰკითხეს რა სქესია.

    gulnazi 18.06.2019 21:34
    Etti tyvia unda daajedo chublshi,eş avqdmyofobaa magram adet saxalxod rom gayviri ar grcxvenia,icxovre chumad da iyavi shentvis,tören saqartveloshi shennairebs ar gaaxarEben asetia partili geni rom kaçı unda kacobdes da qali qalobdes.

    რრფგ 18.06.2019 21:27
    უკვე დამნაშავეები ვართ ამას რო ხმის ამოღების უფლება აქვს