სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    21.06.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (12)
    ჩაწერა სახელი
    DDaatt 25.06.2019 00:00
    Aaa kaci, gqondes amis imedi axla

    Manana 23.06.2019 08:49
    Gvaramia shennairi kurdglebi akciaze saertod ar unda gadiodnon.

    მორე 22.06.2019 09:08
    ტყუილად აკეთებს

    მედეა 22.06.2019 04:34
    სააკაშვილივით გარბის!

    თეა არზიანი 21.06.2019 18:54
    არ მომწონს გვარამიას მოქმედება ვაჯკაცურად უნდა მოიქცეს როცა ასეძთი. შემთხვევაა და კიდევაც შესინებულმა გააკეტაა ჩემთვის არმოსაწონი განცხადება. გვარამია ასეთ შემთხვევაში კამფეთებს არ არიგებენ.....ყველა პროტესტის მონაწილევა თუ რამე გაჩაჩანებულა თბილისში... სამწუხაროდ ეხლა არ ვცხოვრობ. საქართველოში.....

    Zizi 21.06.2019 14:11
    Es kurdgeli sad garbis 😠😠😠

    ნანა 21.06.2019 13:08
    არ მოსაწონია რაც მოხდა პარლამებტში.ეს კი ვიგაც მიგალატე ზის და მოაწყო.დარწმუნებუკი ვარ აგებინებენ პასუხს...მეორე ის რომ ნაცებს რა აქვტ საყვირალი.პირველ რიგში ეს ურწმუნო ადამუანებია მოსაცილებელი და ვაი ხელისუფლებას რომ ძალა არ აქვს..ნაცებს როგორ უნდა ამოაგებინონ ხმა და მიცენ ამდენის უფლება.მე შვილმჯვდარი დედა როგორც გუშინდელი საქციელი იყო მიუგებელი ისე არი ნაცების გამოსვლები.ხომ შეიძლება ეს ნაცები მოისპოს და განადგურდეს.ვერ მოეგნენ გინს რომ არ გვინდა და დაგვანებონ ტავი.ერტი ამ ხელისუფლების მადლიერი ვარ რომ მოგვაცილა სააკაშვილი და ახლა მოგვაცილოს ეს ნაგვები გვარამიიდან დაწყებული.

    ქეთი 21.06.2019 12:11
    გაიგეთ მათხოვარო ნაცებო,თქვენი დრო უკვე დამთავრდა მოშორდით ,ახლა ქოცებს მიერეკება ხალხი ნაგავზე,ჭჭყი უნდა მოშორდეს მთლად ქვეყანას,თქვენ შეჭამეთ საქართველოს ბიუჯეტი და ხალხის ცხოვრება,ბინძურო წურბელებო,თქვენი ოჯახი ამოწყდა!!!

    ბათუ 21.06.2019 11:15
    ავადმყოფო ლინდავ რატომ არ იყავი აქციაზე? ტროლად რომ ზიხარ და შენსავით პირდაუბანელ კომენტარებს რომ აკეთებენ,ჩარგე მაგ უტვინო თავი მიწაში...შენაა რომ თავს დებ სამშობლოზე?ორ შაურად გაყიდულო,ამ ახალგაზრდებს შენისთანა უტვინო მელაკუდა და ბოსია რომ აგულიანებს,მაგრამ ვერ მოგართვით.

    ლინდას 21.06.2019 10:39
    კაპლი და დალიე გოგო დდდდ