სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    07.07.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (39)
    ჩაწერა სახელი
    დათუნია 16.07.2019 11:26
    თქვე სააკაშვილის მონებო პუტინის საქმე როდემდე უნდა აკეთოთ

    ирина 09.07.2019 15:54
    рогор шеидзлеба асе.ар грцхвениат?

    nona 08.07.2019 21:11
    gabunia she nabichvarooo

    Zuka 08.07.2019 18:26
    მარტლა გულით გინდათ საქართველო რო აღარ არსებობდეს რებს ლაპარაკობ ტვინი აღარ გაქვს რანახეთ სირცხვილია.

    კახა 08.07.2019 16:40
    ტყუილად არავის აგინებენ.ომის დსწყება თუ უნდა ისეც დაიწყებს და ვეგაცის გინების გულიზე ომი დაიწყებაო პანიკას ნუ ქმნით გაბუნუა კიარა მთელი სოფლიო აგინებს პუტინს

    Levan 08.07.2019 14:55
    ra dedam gagzarda aseti uzrdeli viri

    Zaza. 08.07.2019 13:52
    gabunia shen dedas sheveci mizezs rom adzlev omis dasawyebad she deda motynulo xaar wamsvleli wina xazze? isemc mogityan myvareblebi sheni pidarasti dedas sheveci isev sawyali xalxi unda gavwydet

    Ika 08.07.2019 12:42
    Amat sul Gaafrines. Ro mova rusi gabunias veravin gaaswrebs qveynidan. Kide aqezebt am sisxlismsmelebs. Shen ki ar ibrdzoleb gabunia, saqartvelos gamorcheuli genofondi Sheewireba, she kidev evropidan adevnebde iqneba tvals.

    Goga 08.07.2019 12:39
    Risi momtyvnelixar shen tviton edzeb vinmem rom gixmaros she pidarasto

    $$$$ 08.07.2019 11:58
    mogagnebs vinme putinis agenti da mogitynaven dedis mutels girsic xar shenc da gvaramiac

    gio 08.07.2019 11:56
    sheni yle dedas sheveci gabunia she yleo da imisic kide vinc eg teqsti dagiwera da dagavala eg gebazra

    იიიიი 08.07.2019 11:42
    სად შეზვრები მარტლა ომი რომ დაიწყოს ვის ტრაკში. თუ ვერ გაბედავს ერტხელ გაუბედია და ისიც კენტად.

    Руслан 08.07.2019 10:12
    Ai exla mogvetyna deda,tu mousmina putinma!!!

    ნინი 08.07.2019 08:44
    გავვოცდი... ეს არის შედეგი ,,თავისუფალი სიტყვის" სიწმინდეების აგდებულად მოხსენიება ხომ ეპატია?!ახლა აგრესორი ქვეყნის ლიდერის გინებაც ეპატიება და ჩვენ უნდა მოვიმკათ მისი ბლუკუნის შედეგი?

    Tiko 08.07.2019 08:38
    Martla zedmetebi mogdit ra tkveni skamebis da muclis gulize amden xalxs imetebt. Ra gindat daanebet mag putins tavi ra gindat minda.maains kide gindat dagvbombos rusetma da sul amogvewkvitos. Chven sikvdili ar ginda da da ase ro moketet da gachumdit. Piradat moagvaret eg sityvebi saxalxot ar iko sachiro idioto!

    Лука 08.07.2019 06:17
    Габуниа шени оджахи мовткан ше пидарасто Я твою маму ебал твой все ебал пидарас сука.... ты Первый враг Грузии!!! Я твой маму За то что такого гондона родила !!!! Деда могетквнебат рустави 2 набозвребо! Квелаферс акетебт имиствис ром оми даицкос провокатори дедеби мовткан!!! Шен винц сазогадовебис цевоад гтвлис ситквис уфлебас гадзлевс гварамиас тамадобит могиткант оджахи!!!! Набозваро маимуно!!!!

    ოლიკო 08.07.2019 06:01
    სამარცხვინოა 🙈🙈🙈🙉და თქვენ სამშობლისთვის კეთილდღეობა გინდათ???? სირცხვილი თქვენ მაგრამ თქვენ დირექტორს სულ დედის გინება აკერია პირზე , ჩვეულებრივად რომ ლაპარაკობს მგონია იგინება 🙉🙉🙉😥😥

    maka 08.07.2019 03:31
    amazrzeno gabunia, shen xar samarcxvino arseba, shentvis wminda araferia. micvalebulebze rom asetnairad ibjutureb, kaci unda gerqvas? tumca arc gaqvs pretenzia, idioto !

    ნატა 08.07.2019 02:46
    შენნაერებს რო სიტყვის უფლებას ვაძლევთ ქართველები მაგიტო ვართ ესეთ დღეში. ფუ სამარცხვინო...

    ნათია მინდიკაური 08.07.2019 01:45
    ეშმაკის ტრაკიდან გამომძვრალო გაბუნია,განა რა გადაგიხადეს საქართველოს დასამარებისთვის??...არ შეგარჩენთ ქათმებო ჩვენი ერის სახელით ამხელა ქვეყნის ლიდერის გინებას და არავის გინებას.შუაზე აგხევთ ხვალე შე პედერასტო შენი უფროსებიანად.

    gela 08.07.2019 01:34
    Yvelas gilocavt rustavi2-is daxurvas, chatvalet rom dgeidan eg televizia agar arsebobs, is rac ar an ver qna ivanishvilma moaxerxa da shedzlo gabuniam

    Teona 08.07.2019 01:23
    Omi tu daiwyo pirvel rigshi esetebi daimalebian da sacodavi axalgazrda martla vajkacebi sheewirebian amat umsgavso saqciels, ar unda xdebodes unda daichiron yvela da daixuros rustavi ori televiziis garga ukve yvelaferia eg arxi.

    გიორგი 08.07.2019 01:19
    გაბუნია! შენ ერის და ქვეყნის, ან თუნდაც ჩემი, ერთი კაცის სახელით ვინ მოგცა სატელევიზიო ეთერით ასეთი ბინძური სიტყვებით გინების ყფლება, ვინც არ უნდა იყოს ადრესატი?! შენი ასეთი გამოხტომა, პროვოკაციაა ისედაც დაძაბული სიტუაციის კიდევ უფრო გამწვავებისკენ. შენი საქციელი გამიზნული ღალატია, მე შენი ჯულიეტა დედიკოს შევეცი! შენ გვარამიას ტრაკის მიმცემო და მიშას ყლის მწოველო, მოგიტყან გამზრდელი და შენნაერი გველის წიწილის გამომჩეკი "რუსთავი-2" მთელი მისი შემადგენლობით!!!

    hhh 08.07.2019 01:16
    Madloba gabunia, es xelisufleba mag egret wodebuli televiziis daxurvas ver bedavda da am sirma gabuniam imdeni qna xval ro specrazmi shevides da televizia daixuros xalxi ivanishvilis xelisuflebas yvela codvas sheundobs da daiviwyebs, gabunia magari y@@ xar

    ბათუ 08.07.2019 00:57
    ეს იყო საშინელება,ღალატი ქართველი ერის მიმართ,ვის იწვევ?დათვს ებრძოლები გინებით?თან როგორი გამოთქმებით,ასე გინდა გაამწარო პუტინი?ვისი იმედი გაქვს-გვარამიასი და სააკაშვილის?დიპლომატია იცით რა არის?არ გცოდნიათ, ანდაზა მოიშველიეთ-გველსა ხვრელიდან ამოიყვანს ენა ტკბილი მოუბარი

    Natia 08.07.2019 00:41
    Vai she sacodavi

    Nina 08.07.2019 00:33
    Mokvares pirshi udzraxe mters pirs ukanao.profesiolals eg AR unda dagavickdes

    paata 08.07.2019 00:29
    Rustavi2 rogor gaichalichet daxurva, me mgonia winaswar ician gvaramiam da misma qatmebma rom 18 evrosasamartlo mat winaagmdeg gamoitans gadawyvetilebas da exla cdiloben maqsimalurad arion qveyanashi situacia sanam eg televizia gvaramias da misi qatmebis xelshia

    Zviadi 08.07.2019 00:22
    ღალატიც ასეთი უნდა... ომისთვის განა ეს ფაქტი საკმარისი არ არის?! შიგნით თუ გარეთ, ყველაფერი თავზე გვემხობა, ამის ფონზე ურაპატრიოტულადაც არ მეჩვენება პუტინის მკვდარ-ცოცხალზე გინება... ეს რომ მომგებიანი პოლიტიკა იყოს, ვერავინ დაგვასწრებდა რუსეთის პრეზიდენტის ლანძღვას. ბეწვის ხიდზე გავდივართ, რატომ ვიწვევთ ჩვენს დაუძინებელ მტერს, რომ სახლის კარებთან მოგვადგეს?! ვის იმედად ვიგინებით?! ამერიკის და ევროპის?! მართლა გჯერათ, რომ საქართველოს გამო ვინმე რუსეთს გადაიმტერებს?! ყველამ იცის, რომ რუსეთი ოკუპანტია... დარჩენილი ტერიტორიების ოკუპირებაში ხელს ნუ შევუწყობთ!..

    Zviadi 08.07.2019 00:22
    ღალატიც ასეთი უნდა... ომისთვის განა ეს ფაქტი საკმარისი არ არის?! შიგნით თუ გარეთ, ყველაფერი თავზე გვემხობა, ამის ფონზე ურაპატრიოტულადაც არ მეჩვენება პუტინის მკვდარ-ცოცხალზე გინება... ეს რომ მომგებიანი პოლიტიკა იყოს, ვერავინ დაგვასწრებდა რუსეთის პრეზიდენტის ლანძღვას. ბეწვის ხიდზე გავდივართ, რატომ ვიწვევთ ჩვენს დაუძინებელ მტერს, რომ სახლის კარებთან მოგვადგეს?! ვის იმედად ვიგინებით?! ამერიკის და ევროპის?! მართლა გჯერათ, რომ საქართველოს გამო ვინმე რუსეთს გადაიმტერებს?! ყველამ იცის, რომ რუსეთი ოკუპანტია... დარჩენილი ტერიტორიების ოკუპირებაში ხელს ნუ შევუწყობთ!..

    guja 08.07.2019 00:17
    gabunias da misnairebs yvelas gagtxaret

    gio 08.07.2019 00:16
    Amis debili dedis pirshi sheveci

    Омари 08.07.2019 00:11
    Пидарасти хар да мети арафери. Ерис сахелит саубрис уфлеба вин могца. Ты хуй маржови. Гандон паследни. Тварь. Гнида. Ибал я тваю семю

    Tamar 08.07.2019 00:02
    Didad vapaseb am arxs da var am arxis koveldgiuri makurebeli.var emigranti Zalian cudi mosadmeni iko rogorc jurnalistis gamosvla.ar ekadreba jurnalistis pirdapir etershi adeti bilci sitkvebi

    simartle 08.07.2019 00:00
    Gaixare.putins vinc icavs kvelas ....

    Нана 07.07.2019 23:48
    Фу цармодгена дамекарга рустави орзе...тквен тквени реитинги халхис твалши 0 гаанулет.

    Rostom 07.07.2019 23:46
    Midi miawe pirvel chvenebas gio

    დავითი 07.07.2019 23:36
    ჩემი ნება რომ იყოს, შუაზე გავგლეჯდი ამ შობელძაღლს!!!

    Natia 07.07.2019 23:36
    Axvari qatami xar shen gabunia!!!