სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    09.07.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (33)
    ჩაწერა სახელი
    ეკა 13.07.2019 11:53
    სოლიდარობის გამოხატვის ასეთი ფორმა აქვს რუსთავი2-ს ფარქტია ყველაფერს აკეთებენ იმისათვის , რომ ქვეყანაში სიტუაცია აირიოს!!!!😡😡😡

    სიმართლე 09.07.2019 22:29
    33333 პასუხი. ჯერ ერთი აქ პუტინს არავინ ულოკავს ერთ ადგილს და თუ ასე გგონია მე მაგალითად მგონიავრო ასეთი ხალხი ულოკავთ ამერიკას და ევროპას ტრაკებს. პროსტო ქართველ ხალხს ასეთი ქცევა არ შეგვებერება და უთქვენოდაც ვიცით რო პუტინი ოკუპანტია. მარა სად იყავით 2008 წელს ეხლა რო ყროყინი დაიწყეთ. ევროპელების ტრაქში ალბათ. საქმე საქეზე რო წავა ევროპაც ჩაიიბსავს და ამერიკაც. და ჩვენ დასაკარგი ხალხი არ გვყვავს.

    ვვვვვ 09.07.2019 20:20
    გაიხარე ჯიგარი ხარ, აქ არ მესმის იმედის ეთერიდან გაჟღერებული პუტინის ლანძღვა რატო არ გაშმაგებთ ასე პუტინის მლოკავებო

    dato 09.07.2019 19:59
    es ra debilic iyo darcha isetive, gamogicers gvaramia premias ginebashi

    ттт 09.07.2019 19:03
    шени оджахи мовткан ше клео ту всё маграм хар гарет илапараке садгац ром чакетилхар

    ზურა 09.07.2019 18:57
    რუსთავი 2მა ამ ორ დღეში პუტინისგან გმირი შექმნა, ქართველებზე შმზრუნველ გმირად აქციეს რომელმაც სავალუტო კრიზისის, ღვინის ემბარგოთი ვაზის გაჩეხვისთვის და ეკონომიკური კოლაბსისთვის არ გაგვწირა

    გოჩა 09.07.2019 17:59
    რა გული გეწვით პუტინის გინებაზე თქვენ გულებს დააჯ... მთელმა საქართველომ

    sos 09.07.2019 17:24
    shen amowkdi,saqartvelos saxelis gamtexelo,shen pirshi daagemovne,pid-sto,tu gineba ginda igine shentvis,ase saxalxod, unamusod,ra sitkvebs ambob, da jurnalisti gqvia fuf dagwkevlos Gmertma!

    simartle 09.07.2019 17:17
    es icit ratom xdeba?ROM SAQARTVELOS AR KAVS XALXIS GVERDSHI MDGOMI MTAVROBA,mat mxolod tavianti interesebi,da fulis politika amodzrzvebt,meore jurnalisti ki ara mease gabedavs aset gaxrwnil qmedebebs,imitom rom ar aris reagireba mtavrobis mxridan ratom ar icheren damnashaveebs?DEMOKRATIA,rom achvenon msoflios,jibis gasasqeleblad,ai esec demokratia simartles vwer,xalxi fexebze gkidiat!

    ბათუ 09.07.2019 13:58
    შენი მოკლე ჭკუით თქვი სიმართლე-გინებას აასრულებ? ოკუპანტ პუტინს მისწვდება შენი დაჩმორილი ერთი უხეირო ორგანო? ან მის მკვდარ მშობლებს მიწაში ჩაუწვები და რით გაახარებ მაგ ზედმეტი არაფრის გამკეთებელი ორგანოთი?შენი ქმედება მარტო ტრაბახია და ნამდვილმა მამაკაცმა არ უნდა იტრაბახო წინასწარ,მიდი გააკეთე და მერე კი ბატონო,თუმცა ესეც არაკაცობაა

    ნინი 09.07.2019 13:25
    მთელ ქვეყანას გაბუნიას სენი შეეყარა.რას ერჩიან საქართველოდან გაჭირვების გამო გადახვეწილი ხალხს რუსეთში.ამათ მთელი საქართველო ფეხებზე კიდიათ.ნეტავი რას უხდიან ამდენს???

    ზაზა 09.07.2019 12:14
    ეს ნაკლები ყ..გონია ვინმეს?ვინც მიხვდა გადგა განზე.იმედია ბევრი მიბაძავს

    Gocha 09.07.2019 10:30
    shen ojaxis wevrebs unda shetxaron pirshi sheni gamomwvevi ..tqven ojaxebs daandzria gabuniasas da shensas gachalicheba gindat xom qveyniza tqven ojaxebs chaandzries pirshi.

    Zviadi 09.07.2019 09:48
    Saqartveloshi mrcxvenia cxovreba amat shemyurvale vis xelshi vart,mogityanit yvelaperi imitom rom marto tqven tavze piqrobt da ara im xalxze vinc rusetshi cxovrobs.marto rsmden ojaxs arshenen gzavnilebit saqartveloshi,axla ki gadaketaven.rustavi oris dedas sheveci gabunia da magnairebis mkvdar cocxals shetxara zaglma.

    გია 09.07.2019 09:26
    რემბოო დვა,ეს რამაგარი ბიჭი ყოფილა, კამერასთან,აღფრთოვანებული ვარ, ეს გადარჩენს საქართველოს, ეკონომიურადაც და დამოიზიდავს ტურისტებს,და გადაარჩენს საქართველოს, ისე ახლა შენ რასაც აკეთებ მაგარი პაკაზუხა ხარ ჩემ თვალში,

    ქეთა 09.07.2019 08:59
    სულ დავიბენი მოკლეთ რეები ხდება პუტინი კი მეტის გრსია მაგრამ ესეც მეტის მეტია ამხელა ძალა აქვს ამ პუტინს და რაღას აღიზიანებთ ხალხო ძან არა ადეკვატურად იქცევით

    Maia 09.07.2019 08:32
    Xalxo rogor dalian dagcxat ra gabuniam ra tkva iseti ro tkven ar gagigiat ubralod tkven tvalshi dires ver xedavt da sxvisashi nemsis yunts amhnevt

    Lika 09.07.2019 08:03
    Shno tu gaqvs, chadi rusetshi da pirdapir agine! Aq ki nu provokatorob! Aravin gdixart rustavi 2 - is jurnalistebi,rom tqveni provokaciis gamo omshi vajkaci bichebi davkargot! Omi tu gindat, tqven gagishvebt pirvel xazze!!!

    მია. 09.07.2019 07:45
    მთელ საქართველომ დაგაბსა და დაგაჯვა შე ნაბიჭვარო. და მთელი შენი ოჯახი იხმარა მთელ რუსეთმა. შე არა ადამიანო. შე ბუნების შეცდომა ვინ გაგაჩინა. შეუბურთხებია მთელ მსობლიოს ვინც შენ გაგაკეთა

    Этери 09.07.2019 07:30
    Ты со своим Габуния просто мудаки и враги Грузии.

    kkk 09.07.2019 06:33
    putins amit araperi daakldeba chven ki deda gvetireba .erti tvitprinavi xalxi ro gamoyaros ukan shenda gabunia achmevt magat ojaxs.vai tkvenpatrons

    გაგო 09.07.2019 06:18
    ამ ტელევიზიაში რაღაც უცნაური ვირუსი შეიჭრა მგონი

    Xxxx 09.07.2019 04:29
    Amati gamzrdeli dedikoebi romovtyan

    data 09.07.2019 03:50
    zalian cudad ikcevit....

    data 09.07.2019 03:50
    zalian cudad ikcevit....

    უსულო 09.07.2019 03:43
    ჯიგარი ხარ

    Ирма 09.07.2019 03:38
    Уиме дела ес ра мшишара журналистеби гвколиа🤣🤣

    Teona 09.07.2019 02:24
    Ginebashi magrebi xart 😡ise meti araferi shegizlian (((

    სოსო 09.07.2019 02:23
    სულ გაუბერეთ თუ რა ხდება, რა პარანოია გჭირთ? ესე გესმით კაცობა და ვაჟკაცობა? იმას არ ვამბობ, რომ არ ვეთანხმები, მაგრამ ხომ არსებობს აზრის გამოხატვის და ადგილის გონივრული ჩარჩოები? თუ ეს ყველაფერი კაცობა გგონიათ, მიმიფურთხებია თქვენი კაცობისთვის.

    ლევანი 09.07.2019 01:50
    დამალული ოთახიდან მაგარიხარ ამასეც როლაპარაკობ გვერძე იხედები ისე გეშინია შეყლეოო