სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    09.07.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (12)
    ჩაწერა სახელი
    მარი 09.07.2019 19:36
    ამას რა უნდა მის მიერ აოხრებულ საქართველოში!!! გასკდა გული! ვიღაცამ სიმბოლურად მაინც არ უნდა აგოს პასუხი 90-იანების დანაშაულზე სახელმწიფოს წინაშე?!!!

    Culo 09.07.2019 17:11
    Ginda pasporti.rad.ert qdgilze kubo gihans maradioro

    ვაჟა 09.07.2019 12:46
    საერთოდ ეს გარეწარი დიდი ხანია ჯაბას გვერდსი უნდა იწვეს.რომელ პასპორტზეა საუბარი.

    ნათია მუშკუ დიანი 09.07.2019 12:41
    აფხაზეთის დაკარგვა შენზე და შენი ბანდის წევრებზეა, კანონიერი მთავრობის დამხობაზე არაფერს ვამბობ. მიზანი ერთი გქონდათ ხალხში ეროვნული სულისკვეთების ჩაკვლა და მოახერხებთ კიდეც.

    გასაგებია 09.07.2019 11:42
    შენ მოგიტყან ოჯახის ყველა წევრი დიდი და პატარა და შენ ვინც ამ ქვეყანაში შემოგიშვა იმის ოჯახი მოვტყან შე საქართველოს დამღუპველო ყლე ადამიანი

    Manana 09.07.2019 10:48
    Wlebia rusetshia da ar wirdeboda saqartvelos pasporti da axla rashi daswirda isev daangrios rustaveli

    ჯონ 09.07.2019 10:45
    ეს საერთოდ ვერ უნდა შემოდიოდეს ჩვენს სახლემწიფოში!!! თუმცა ლინდა იქნებ დაგვდო პატივი და იმ ადამინების სიაც დაწერო თუნდაც აქ, ვინც გასასამართლებელია კანონიერი ხელისუფლების დამხობისათვის, რომლებიც ამის გვერდში იდგნენ და საქართველოს აუბედურებდნენ - შემდეგ კი ნაცებმა და ეხლა ქოცებმა დააწინაურეს და სახელმწიფო თანამდებობები ჩამოურიგეს. აბა გვითხარი...

    status quo 09.07.2019 09:34
    არ მისცეთ ქართული პასპორტი ამ აღამაჰმად ხანს,საქართველოს დამაქცეველს.ნუ ააგორებთ პროტესტის ახალ ტალღას.

    ლინდა 09.07.2019 09:26
    ქოცვირთხებო, მორიგი გზავნილი ჩამოგიტანათ ამ სინდისგარეცხილმა, კგბ-ს მაღალჩინოსანმა??! ამის ჩამოსვლითაც კიდევ ერთხელ დაფიქსირდა რა საშინელი, ყველაფერზე წამსვლელი ძალა დაეპატრონა ჩვენს ქვეყანას! მაგრამ დარწმუნებული ვარ, ზუსტად იმ მომენტში, როდესაც სრულ გამარჯვებაში იქნებით დარწმუნებული, ისეთი მეხი დაგეცემათ, რომ დედაბუდიანად დაგწვავთ და წაგლეკავთ, გეშინოდეთ ამორალურებო!!!

    ლინდა 09.07.2019 09:22
    ვინც ამ გათახსირებულს პასპორტს მისცემს, კრულ იყვეს მისი მოდგმა აწ და მარადის!!!

    ლინდა 09.07.2019 09:21
    aba qocvirTxebo, ვასაძის კუნთმაგარო ჩმორებო, საქართველოს გამყიდველებო, ჩაიხუტეთ ეს მორიგი გარეწარი და რაც მთავარია პირველი პრეზიდენტის მეამბოხეთა სარდალი. ამ გათახსირებულს და დედააფეთქებულ ვირთხას ჩაეხუტეთ რუსეთის აგენტ-აყროლებულო გვამებო!!!

    ნინო 09.07.2019 07:06
    არხარ ღირსიიი,რუსეტის იკმარერე.