სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    11.07.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (23)
    ჩაწერა სახელი
    Zviadi 16.07.2019 00:29
    Zustad ase ambobdnen tskhonebul gamsakhurdiaze da vinmes uyvarda da uyvars masze metad es qveyana? Kadrebic arsebobs misi gamosvlis, rac tqva ar adrulda yvelaferi? Diakh zustad erti-ertshi; da rogor ebrdzodnen, es sul raghac 28 tslis cin, samtsukharod bevri dabadebulic ar iyavit mashin magram, vinc iyavit, ratom ar gakhsovt? P.S. am dzuknasac nu ayvebit raa, amistvis saqartvelo isetia, rogorc chventvis irani.

    Bacho 15.07.2019 10:38
    ამ ქალს საერთოდ რატო უსმენთ და რეაგირებთ. ეს შობელძაღლი ქართველიც არაა წესიერად და ყველა ყაიდის ბოზია.

    ჩივერა 14.07.2019 11:01
    ნაცებო ქოცებო რუსთავი ორი ბორდელის ანტიქრისტე ლიბერასტო ლგბტ ბოზებო.ჩემთვის ყველა თქვენგანი დედამოტყნული ლიბერასტი ლგბტ ანტიქრისტე სოროსის ტრაკის მლოკავები ხართ.მალე ინცესტის დაკანონებასაც მოითხოვთ მერე ცხოველებთან სექსიც დასაშვები იქნება..აი ასეთი ახვრები ხართ ლიბერასტებო მოგიტყანით მთავარი იდეოლოგი ამერიკა ევროპის...

    ლინდა 13.07.2019 17:06
    თქვე დედა აფეთქებულო აყროლებულო ქოცძმძორებო, ამ ჩვეულებრივი ბოზანდარის ნათქვამზე ასე რომ აფუსფუსდით, მართლა პუტინის მლოკავებო, გაბუნიას გინება თითოეულ თქვენგანს, რიგით და ელიტარულ ნასედკებს არ აგცდეთ!! ფუჰ, როგორ ყარხართ, ეკრანიდანაც კი ვგრძნობ, დროა თქვენი ლეშები უფსკრულში გადავყაროთ!! მოკლედ უარესი სიტყვების დაწერა მინდოდა, მაგრამ თქვენისთანა უზნეო ადამიანების გამო პირს ვეღარ გავიბინძურებ! რა სამარცხვინოები ხართ!

    იობარი 13.07.2019 13:42
    თინა ტი შლიუხა იობანნაია. რა ქართველი ხარ შე დედა ატყნულო შენა

    ქეთი 13.07.2019 10:00
    რუსეთი აფინანსებს თურმე.ხელფასებს იღებენ რუსთავი 2 ის ჯურნალისტობა და კიდე სხვებს სწამებენ ცილს რუსეთის აგენტები არიანო?ხოდა იმიტომაც არ სწამთ ბევრს ნაციონალებისა.მეამბოხენი.პროვოკატორები.ცილისმწამებლები.მკვლელები და სატანისტებს სხვებზე გადააქვთ მიმართულებები რო გადაკიდონ ერთმანეტს საკუთარი მოქალაქეები.ამის მერე დაადანაშაოლონ კიდე სალომე და თუნდაც სხვანი. ამაზრზენები და აფერისტები.ამით ადამიანობა და საერთოდ ყოფა გულის ამრევია. ეხლა გინდ შეიტანეთ და გინდ გამოიტანეთ..ვერ უნდა მიხვდნენ რო დამალული არაფერია? ვის აბოლებენ ეს უსახური ნაციონალები.არის ხალხი რო პრობლემა არააქვთ რუსეთთან ურთიერთობისა და რაღად გლეჯენ ამ ხალხს ხორცებს

    ელენე 13.07.2019 01:04
    ასეა სიმართლეს ყოველთვის ვიგებთ..და ეს ნაცსექტა მოსაშორებელია საქართველოდან...

    პასუხი 12.07.2019 19:15
    რა არ მოგეწონათ ეხლა ამის თქმისა რო ეგრე აიყროლეთ პირი. სიმართლე არავის უყვარსო ეგ ეგრეა. პირის აყროლება გგონიათ თავისუბალი სიტყვის გულისთვის რო ვიბრდვით. მიმიბურთხებია ეგეთ თავისუბლებას სადაც სიმართლე საგინელებია. არ გვიხდება და არ შეგვებერება ქართველ ხალხს.

    ტტ 12.07.2019 12:04
    შენ ვინ გკითხავს საქართველოში რას ვინ აფინანსებ ხომ ხარ მად და იყავი რა არ მოტყნა ამ ყლე ქალამ ტვინი

    აუფ 12.07.2019 11:58
    შენ კი შექცა მთელმა საქართველომ აღიარე ეხლა რამდენჯერ წოვ დღეში ვოვას ყლეს

    მაიკო 12.07.2019 11:14
    1000%👍

    მარინა 12.07.2019 11:04
    გაიხარე თიკა...აი ნამდვილი პროფი თავის საქმის. მთელუ ასი პროცებტით გეთანხმებით.

    ზაქრო 12.07.2019 07:40
    დაიჭირონ ეგ მოღალატე სააკიანი

    Tea 12.07.2019 04:55
    aq martali xar

    Iza 12.07.2019 03:29
    Иза..ყველას სათქმელი თქვა.ნამდვილად ვაფასებ.სააკაშვილის კრიმინალები უნდა მოშირდეს ქვეყანას კოჰაბიტაციასთან ერთად.. ყველა ქართველს შეაგინა გაბუნიამ...ერი შეურაცყო..რუსთავი 2 დასახურია და ნაყოფია გდასგდებია რუსეთიდან.

    Tea 12.07.2019 03:26
    ყველა სიტყვა მართალია!!!!

    Zoia 12.07.2019 00:49
    რაა, ტყუილი თქვა რაიმეე? ნაყოფია და მისი შვილი რუსეთის მოქალაქე არ არიის?ნაყოფის შვილი რუსთავი 2 -ის 51 %-ს არ ფლობს?--არ ფინანსდება რუსული ფულით? სიმართლე გაიგე და თქვი ქოცი ვარ ამიტომ? ქოციც გადაშენდა და ნაციც,უხეიროა ორივე

    სიმართლე 12.07.2019 00:23
    აბა რა იტყვის თინიკო პუტინის მეხოტბე,ხომ უნდა გაუმყაროს ბიძინას რ-2 შეტევა და ვითომ ნაცების პრორუსულობა,რუსული ზღაპრების აღარ გვჯერავს თინიკოოო!!

    ნინო ქინქლაძე 12.07.2019 00:21
    მართალს თუ იტყვი, ნაცები ესევე ეცემიან იმიჯს და მიწასთან ასწორებენ. რა ტყუილია? ნიკოლოზ ნაყოფია_კობა ნაყოფიას შვილი რუსთავი 2 ის 51 % ის მეწილეა და რუსეთის მოქალაქეა!

    ლექსო 12.07.2019 00:14
    რას ბოდავ თინიკო? სუფთა ყლექალა! :D

    დიანა 11.07.2019 23:26
    ნახევრად სომეხია თუ აზერია,ამას არა აქვს მნიშვნელობა. სიმართლე ილაპარაკა და სწორედ ეგ სიმართლე აგიწვავთ ხოლმე თვალებს ნაცმონებო! კარგად დაიმახსოვრეთ,ნაცები ვე ღარასოდეს მოეთრევიან ხალხისუფლებაში. ამას ხალხი არ დაუშვებს! წერტილი!

    status quo 11.07.2019 22:39
    ამ ნახევრად სომეხი და რუსული აზროვნების ვითომქართველი ქალის ატანა არა გვაქვს.

    ლინდა 11.07.2019 19:35
    გამართლებული მოთხოვნაა,ასე უნდა დააყენონ საკითხი ყველამ.დამნაშავეა თუ არადამნაშავე ჩამოიყვანონ საქართველოში და დაამტკიცოს რაშია მართალი და რაში დამნაშავე.აგოს პასუხი.დავიჯერო მარტო მერაბიშვილია გამოსამწყვდევი? ესმის მის დამქაშ ლ ი ნ დ ა -ყალბს ეს?