სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    10.09.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (15)
    ჩაწერა სახელი
    გალელი 13.09.2019 00:48
    ლინდა:დედააფეთქებულო,მლოკავო,უტვინო,შტერო,ვითომ ყოვლის მცოდნევ,ამაზრზენო კაცო თუ ქალო,ოპოზიციის ძუკნავ,სინდის და ნამუს გარეცხილო,გახრწნილო, ვ ი რ თ ხ ა ვ-ეს ყველაფერი შენ ხარ გეყურება? კატაც გამოჩნდება და შეგახრამუნებს,ჩვენც დავისვენებთ შენი ბინძური,უტაქტო გამოხტომებიდან.

    ბათუ 13.09.2019 00:41
    ლინდიკო რა დღეში იგდებ თავს? წადი სამკურნალოდ მიშასთან უკრაინაში,მან კარგად იცის შენისთანა ქალს თუ კაცს როგორ უმკურნალოს,გეშველება ნამდვილად ,მერე იცოცხლე დატკბები...

    ლინდა 12.09.2019 14:54
    კრამერი მოიქცა ისე, როგორც ეს ხულიგანი და სინდისგარეცხილი ვირთხა ქალი იმსახურებდა!!! რაც შეეხება კომენტარებს, ვაი თქვე უბედურებო, ყველა გახრწნილ ადამიანს როგორ უჭერთ მხარს> მაგრამ ეს ყველაფერი გასაგებია, თითოეული თქვენგანი ირმასავით სინდისგარეცხილია, მოსკოვის ძუკნა, რომლებსაგ გაღელვებთ ქვეყნის ევროპისაკენ სწრაფვა. ქაოსში და გარყვნილებაში ჩაძირულებს მოგწონთ ასეთი ცხოვრება, ვინაიდან კარგად იცით, თქენისთანა კრიმინალ-ბოზანდარები სამართლიან და კანონის პატივისმცემელ სახელმწიფოში ვერ იცხოვრებთ, თქვენ ხომ უნდა მოიპაროთ, იბოზოთ, კორუპციაში ჩაერთოთ და ა. შ. მთავარია სისაძაგლით და ათასი მაქინაციებით ფული მოიპოვოთ, სხვა თქვენ არაფერი გაღელვებთ! აი თქვენი მსგავსი ქოცბნელეთი უჭერს მხარს ამ ყოვლად უსირცხვილო და ამაზრზენ ქალს!!!

    სიმართლე 12.09.2019 09:29
    ვაი თქვენს პატრონებს ვინც ირმას ამართლებთ!!!გევასებათ არა "მურკა" ირმა "მურტალოებო"???თქვენი მზეც ჩრდილოეთიდან ამოდის და იმიტომ,თორემ ნორმალურად მოაზროვნე ადამიანს როგორ უნდა მოეწონოს დაუპატიჟებლად ,კაკო ყაჩაღივით მივარდნა!!!

    დავითი 12.09.2019 01:36
    ყველა თავზე გვაზის და ყველაფერს ბედავს! ქალბატონო ირმა ძალიან მაგარი ქალბატონი ბრძანდებით!!! ეგრე გააგრძელეთ. თორემ უკვე აუტანელ ყოფაში ვართ. რ ო დ ე მ დ ე ???

    Vazo 11.09.2019 19:15
    Irma sagol aba ra ra ayvirebs mag sirkacas dzanac kargi rac utxari da ar gachumdi

    😄😄😄 11.09.2019 00:36
    USA forever🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸❤️❤️❤️ sg krameer😂😂😂😄😄👍

    lolu 10.09.2019 22:55
    nodaria kretino deda argyavs seni kubo daidgas dedasenma se arakaco saqartvelo rom ar giyvars wadi amerikasi iq asarsale eg gasaxmobi ena

    კოტე 10.09.2019 21:46
    რა გიხარიათ საცოდავებო ირმას რომ უყვირის ეს ამერიკელი ფა ესენი დაგიბრუნებ აფხაზეთს და სამაჩაბლოს 20 % თუ რუსეთს აქვს ოკუპირებული ნეტავ 80ძ% ვის მიერ არის ოკუპირებული ხომ ვერ მეტყვით და რუსეთს უნდა დაელაპარაკო თუ გინფა დსიბრუნო ტერიტორიები

    მანანა 10.09.2019 21:05
    ხო გამოგაპინტრიშეს, ჯერ სადა ხარ ირმუუუშ :)

    lekso kutaisi 10.09.2019 19:52
    nodaria siro hen xo xar pro amerikeli hen hegtxare mag prohhi klis mcovelo

    kako 10.09.2019 19:14
    ირმა კი არ გამოაგდეს, დედა უტირა მაგ სატანებს.გენაცვალე ირმა კალიც სჰენა ხარ.

    nodar tsirekidze 10.09.2019 17:07
    Métis girsia es qali, Irma aris pirdapiri pro rusili, mand kiara saeertod sagarejos ar unda gascdes. Aucileblad moshordeba politikas. Didi imedi maqvs. Velodebi mtavar arkhs marto iq gavigeb simartles.

    ზზ 10.09.2019 17:06
    მეტი ეკუთვნის დაუპატიჟებელს და უთავმოყვარეოს

    *** 10.09.2019 16:49
    რა უპატივცემლობაა, როგორ მიმართავს და რა დამოკიდებულება აქვს საქართველოს პარლამენტის სპიკერთან და საერთოდ ქართველებთან. ძალიან დამამცირებელია.