01.11.2019

რეკლამა

სხვა საინტერესო ვიდეოები შეგიძლიათ იხილოთ რუბრიკაში "ყველა ვიდეო"

ყველა ახალი ამბის ნახვა შეგიძლიათ ამ ბმულზე

ბოლო ამბების ნახვა შეგიძლიათ ამ ბმულზე

დატოვე კომენტარიკომენტარები (20)
ჩაწერა სახელი
თორნიკე 04.11.2019 13:11
ღმეთმა შეგინდოთ მამა პეტრე სამაგალითო ბერი იყავით ჩემთვის გული მტკივა როგისმენთ შეგეწით უფალი შეგინდოთ

vaxო 03.11.2019 09:23
ვიღაც დებილია რას ბჟუტურებს თვითონაც არ იცის

ირაკლი 03.11.2019 07:57
თქვენი უნიჭო დედა ვატირე, სულ სხვას ლაპარაკობს ეს კაცი და რა სირობა ხმა დაადეთ, ვიღაც ჭყ სოფლელის ხმაა, ტფუი ეს ქათმები.

გიო 02.11.2019 21:33
თქვენი ურწმუნო უსამართლო დედა მპვტყან თქვე ტრაკის მიმცემებო მოგიყყანთ მთავარი არხი და პიდარასტი უფროსი

ესმა 02.11.2019 10:59
ღმერთის გეშინოდეთ ამხელა ცოდვაში ხართ

Adamini 02.11.2019 07:51
Gvarami me sheni ojaxi movtyan she eshmakis mociqulo sad iove es shennsairi nagavi a?

Lela 02.11.2019 01:25
Bevri kitxva chndeba .

თამარი 01.11.2019 23:57
უფალმა შეგინდოთ , უგუნურებო... გულწრფელად ვამბობ , რომ საბრალონი ხართ...

Irma 01.11.2019 21:35
Vaime gadavirie.sgen martla qatamo sgeni trakit tom sazgvrav yvelas da yvelapers.ra jojoxeti gelodeba netav tu ici.tyuilad irjebit,sawinaagmdegos miigebt,radgan aset dros eri dzlierdeba da ertiandeba.

ეთერი 01.11.2019 20:57
ქათამი გვარამიას ბედნიერი სახე.... ფუი პირველი შენ ხარ ჩასაქოლი რეებს კადრულობთ საკუთარი ფუფუნების გამო

მარი 01.11.2019 18:55
რას ბჟუტურებს, ვერაფერი ვერ გავიგე. სულ არ ემთხვევა მისი ტუჩების მოძრაობა. პეტრესთან თუ მუშაობს, ალაპარაკებენ და ეგაა.

222 01.11.2019 18:54
აბა დაუკვირდით ერთმანთს ტუჩებში! ზოგი რაზე ფიქრობს ზოგი რაზე! გავჩუმდეთ ლგბტ- თემის მოძღვრებაზეც? მაგათაც გაიხარეს ლგბტ დანაშაული არ ყოფილაო! აი სადამდე მივდივართ

ია 01.11.2019 17:13
როგორ გაიძრწმა ხალხი.ყველაფერს კადრულობენ.

???? 01.11.2019 16:53
მე მგონი ეს არის მონტაჟი და თუ ნამდვილია შევარცხვინე ამის ბიძაშვილობა.

jiji 01.11.2019 16:15
დააკვირდით! "ბიძაშვილის" ტუჩების მოძრაობა არანაირად არ ემთხვევა ტექსტს!.. ეს ნაძირლები რას არ იკადრებენ!.. თან რა უნიჭოდ დგამენ ამ სირობებს!.. ან დანარჩენების გაბადრულ სახეებს დააკვირდით: რაღაცის მოლოდინი, რომ აქვთ აღბეჭდილი..! ამ ნაპროკურალ, ნამინისტრალ, ნადირექტორალ ქათამს მოვუ..ან (უკაცრავად...) "ნიჭი"!...

გიორგი ნებიერიძე 01.11.2019 14:41
ასეთი უნდა ბიძაშვილი, თან მღვდელი. გადადო თავი ძმობისა და რწმენისთვის

ლია 01.11.2019 14:01
ამასაც ბიძაშვილი ჰქვია. როგორ ადვილად უღალატა თავის გორისას.

გოჩა 01.11.2019 13:45
დებილი...