27.03.2020

რეკლამა

დატოვე კომენტარიკომენტარები (11)
ჩაწერა სახელი
გურული ვენდეტა! 30.03.2020 12:59
გიორგი-ს! შენ რომ არ დაგრჩა განცდა არ ნიშნავს რომ სხვა ვერ ხედავს ან ვერ ამჩნევს. მართალია გურული, სანიკიძეს (მაგის სახელის თქმაც კი არ მინდა) ადამიანური სახე დიდი ხანია დაკარგული აქვს! შენ სხვას ნუ აკრიტიკებ შენი აზრი დააფიქსირე!

მედეა 30.03.2020 09:39
ეს გუბაზი და აქუ--თვალში ნაცარს გვაყრიან. მიშას დროს პოლიკლინიკებში უ ფ უ ლ ო დ ოჯახის ექიმთანაც ვერ მიხვიდოდი. ც ა რ ი ე ლ ი იყო სამედიცინო დაწესებულებები. ამისთანა ი ს ტ ო რ ი კ ო ს ი მტერს ეყოლა, მცდარად აფასებს მოვლენებს. საქართველოს ჯანდაცვის სისტემა ა ა წ ყ ო დავით სერგეენკომ და ბიძინა ივანიშვილის ფინანსებმა! ინფექციური საავადმყოფო მიშას დროს არ გაიყიდა? გუბაზ----გადაარჩინე შენი ოჯახი და შვილების მომავალი. კიტოვანივით საწყევარი რომ არ გახდე! საქართველოს ისტორიაში კიტოვანი და მისი გუნდი სამუდამო შავ ლაქად არის შესული და მის შთამომავლებს გვარის გადაკეთება მოუწევთ---სამხედრო გადატრიალების მოწყობის გამო! არჩევნებში გაიმარჯვე და მერე იჭუკჭუკეთ შენ, მიშამ და აქუმ!

giorgi-s 29.03.2020 10:27
სად ხარ?შენი კლავიატურის აყროლებული მეგობარი გურული აქ არის,შენც მოაღე შენი აქოთებული პირი ნუ ჩამორჩი!!!ისე მე ვუსმინე და სრულიად არ დამრჩა იმის განცდა რომ გუბაზი გახარებულია,მან კორონას შემდეგ გაჭირვებაზე ისაუბრა მკვეთრად გაიზრდება და შიმშილი რა თქმა უნდა ზრდის რევოლუციის შანსებს,რა არის უჩვეულო მართლა არ მესმის,ამ ბოლო დროს "რეზონანსი" რაღაც აბუქებს ბევრ რამეს,ნუთუ ფულიიიი ბაბააა!!!

გურული GOOGLE! 29.03.2020 00:13
დააკვირდით კარგად, როდესაც ადამიანი სჩადის სიბინძურეს და ბოროტებას, ის უბრალოდ კარგავს ადამიანურ სახეს! შეხედეთ სურათს და მიხვდებით!!!

გივი 28.03.2020 13:39
რა ბედნიერი სახით საუბრობს,იქნებ მეტად გავრცელდეს,რომ ვიღაცას დაბრალდეს და ხელისუფლებაში დაბრუნდეს.რამ გაგაბოროტა ასე

გოგა 27.03.2020 20:26
გსიამოვნებს სრულიად ერი რო გაგინებს ხო? სამარცხვინო ხარ საკუთარი ქვეყნის...ფარჩაკი ხარ მაგარი..საკუთარ დედას გაყიდი ფულისთვის...გასიებული დოდო .....ყლე...ხარ...ფუ..მიგაფურთხებ სადაც შემხვდები...შენი და მიშას დედა მოგიტყანთ ორივეს...

Dato 27.03.2020 20:21
Gubaz magari kleebi xart orive....amas gtkvi...shen xar mogalate..da deda motknuli viri...kaci shen ar xar...

sergo 27.03.2020 20:16
magari siri xar aqustan ertad, piqrebma ar gagitacot.

ბოტი 27.03.2020 20:14
მაგარი სირი ხარ,სანიკიძე, შენ @@@@@

SIROPIAS GOGO 27.03.2020 19:36
jigari xar gubaz

eka 27.03.2020 17:21
რა დღეში ხარ შე საწყალო(არც მე მეხატება გულზე ნაც-ქოცობა).