სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    29.06.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (9)
    ჩაწერა სახელი
    Makrine 03.07.2019 03:25
    უღრმეს პატივს გცემთ, ქალბატონო სანდრა. ნუ მიაქცევთ დაბოღმილ- მოსყიდულ ხალხს ყურადღებას.

    კოტე 03.07.2019 00:09
    ბილეთის აღება და უკან ჰოლანდიაში სანდრა. უშენოდაც გვყავს ჩვენ ქებული ქალბატონები და ისინი მიხედავენ გასაკეთებელს.შენ არაფერი გესაქმება,ვერ დაგაჩაგვრინებთ ქართველ ქალებს და დედებს

    ხახვი 02.07.2019 10:52
    ვეღარ ეღირსები ქალბატონო სანდრა რომ კიდევ გახდეთ პირველი "ლედი".მაშინაც დიდი შეცდომა დაუშვა ქართველმა ხალხმა. ახლა კი დაოკდით, მიბრძანდით თქვენ ქვეყანაში და თავი დაანებეთ საქართველოს.

    ?///// 02.07.2019 09:06
    რატომ აძლევთ ამ შემოგზავნილ აგენტს ამდენი ლაპარაკის უფლებას. რატომ არ დაიბარეთ დაკითხვაზე როცა არჩევნების შემდეგ დაემუქრა მთავრობას და ახლაც იგივეს იმეორებს.ამათი მოწყობილია ეს არეულობა. საზოგადოებამ რა დავაშავეთ, როდემდე ვუყუროთ ამათ თავგასულობას, აღარ დამთავრეთ ეს კოჰაბიტაცია.

    ბათუმელი 30.06.2019 12:48
    საზოგადოებაში გავრცელებულია აზრი და ასევე რუსეთის ერთერთ არხზე გააშუქეს რომ რულოსი ახდენდა ადამიანევის ორგანოების გაყიდვას.ივანიშვილო, არ არის დრო პროკურატურამ შეისწავლოს აღნიშნული ფაქტი.თუ დამნაშავეა ცერეუს ეს აგენტი, დააპატიმრერთ ან გაამართლეთ.აქედან დგინდება შეკრული ხართ ნაცებთან.

    ლინდა 30.06.2019 12:27
    წაეთრიე შენს ქმართან შე უსინდისო!!! შე უნამუსო ქალო!!! რა უფლებით ამბობ ვინ რა მოთხოვნა უნდა წამოაყენოს შე ნამუსგარეცხილო!!! შენ დაღუპე მიშა შენი რჩევებით

    სოფიკო 30.06.2019 12:25
    ამ საწყალ საქართველოს თავი რომ დაანებოთ აჯობებს.

    status quo 30.06.2019 01:12
    ეს პრასტიტუტკა ქალი ვერ მოვიცილეთ.მიშას არ უნდა და ეს აქ რა ძალით გვეტენება.

    SOS 29.06.2019 23:47
    გაქრი აქედან შე შემოგზავნილო აგენტო,ზუგდიდში დაანონსებულ არეულობას ეხლა აკეთებთ ხომ,არ გამოგივათ,თქვენ არა ხართ მთელი საქართველო,თუ მოვინდომებთ და გამოვალთ განახებთ მაშინ მოსახლეობის მოთხოვნას.არიგეთ ნარკოტიკები და აგიჟეთ ახალგაზრდები(ნაწილი,უმრავლესობასთან ბოდიში),თქვენ ხართ სისხლიანები და მოღალატეები.სანდრიკო წადი შენ ვითომ ქმართან,რა დაგრჩა საქართველოში,მიხედე თავს და შვილებს.ვერ გაიტანთ თქვენს