სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    01.01.2019

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (21)
    ჩაწერა სახელი
    ნანა კალანდია 05.01.2019 02:32
    ვულოცავ ამიკოს ღირსეულ გამარჯვებას. ვამაყობ რუსკასნაირი მომავალი თაობით და ირინკასნსირიი პროფესიონალებით, რომლებმაც დაამშვენა ეს შოუ.

    ლია 03.01.2019 22:34
    ჩოხარაძე და კავსაძე თავიანთ პარტნიორებთან ერთად უნიჭიერესები არიან, გამარჯვებულიც ღირსეულია,მაგრამ ესენი...არ ვიცი რა ჰქვია მათ საქციელს

    ნანა 03.01.2019 22:26
    ამიკოს ტას

    ნინო 03.01.2019 21:23
    ამიკომ დამსახურებულად გაიმარჯვა.უნიჭიერესიაააა

    ქეთი 03.01.2019 19:29
    ყოვლად სამარცხვინოა, ესენი ექიმებად როგორ უნდა მუშაობდნენ, ლენჩები. რაც შეეხება ამიკოს და ირინკას, მართლა ორივე ძალიან ნიჭიერია. რუსკაც ასევე.

    თამარი 03.01.2019 18:42
    არც კახი კავსაძეა ივანიშვილისთვის უცხო. მე მიმაჩნია, რომ ამიკომ დამსახურებულად გაიმარჯვა. სრულად იხარჯებოდა :)

    Nana 03.01.2019 17:11
    Sruliad damsaxurebulad moigo amikom, yvelafris nichi gaachnia da aqac dzaan kargad icekva, arc bera da arc sxva vinme aq arafer shuashia, daimsaxura da miigo kidevac.vulocav.

    ბექა 03.01.2019 05:07
    ამიკო ივანიშვილის ბიჭის ძმაკაცია და იმიტომაც გაიმარჯვა. ბიძომ რო ყველგან არ ჩაყოს ცხვირი ხო არ შეუძლია...

    ჟუჟუ 03.01.2019 03:57
    ვახ ეს ლალი რა შტერია ,მაგან შეიყვანა შეცდომაში ის ბეყე...კურტანიძე დაგერხა ამ დებილების ხელში

    გიორგი 03.01.2019 00:52
    ირინკას უნდა გაემარჯვა უნიჭიერესი ადამიანია ყველანაირად ადამიანი რომელიც აუდსაიდერებში არ მდგარა და საამართლიანად მივიდა ფინალამდე მაგრამ მოხდა უსამართლობა და ვაიმარჯვა ამიკომ :)) მარაა არ მიკვირს "საქართველოა" ასე ხდება სულ ))..

    ნათია 03.01.2019 00:34
    კარგი ,ნიჭიერი ბიჭია ამიკო მაგრამ ზე ნიჭიერია ირინკა.. პროექტი უნდა მოეგო ირინკას,რომელი ც თავიდანვე გამოკვეთილად ნიჭიერი იყო და რეიტინგული ვარდნა არ ჰქონია.

    Inga 02.01.2019 19:44
    ირინკა არაჩვეულებრივი გოგოა არაჩვეულებრივი გენეტიკით მაგრამ ამიკო უნიჭიერესი ბიჭია და დამსახურებულად გაიმარჯვა

    Mzia 02.01.2019 16:38
    Sircxvilia

    Luka 02.01.2019 16:38
    Wamocda ar ushavs nerviulobda😂😂😂😂😆😆😆

    Luka 02.01.2019 16:38
    Wamocda ar ushavs nerviulobda😂😂😂😂😆😆😆

    ნანიკო 02.01.2019 14:10
    sg aversi

    თამუნა 02.01.2019 13:09
    აბა რა საქართველოში ასე ვიგებთ და ვაგებთ ???!!!! რას იზავ ???!!!😪😪😪

    Nana 02.01.2019 06:53
    ამიკომ დამსახურებულად გაიმარჯვა!

    .... 02.01.2019 02:09
    es eqimebis kiara koncertis organizarorebis bralia.ra shuashia eqimi?

    Natia 02.01.2019 00:28
    Pu raunda vtkva lenchebis kategoriaa ver moanzades raetkvat