სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    30.04.2019

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (13)
    ჩაწერა სახელი
    Levan 30.04.2019 17:13
    Axiarebt mainc 😊

    giorgi 30.04.2019 15:31
    ვინც ვერ გაიგო ამ კაცის აღსარება ზუსტად თქვენნაირების უვიცობაზეა დღეს საქართველოს არასწორი სვლა

    Sergo 30.04.2019 13:54
    Exla upro meti siri araxar.

    მედეა 30.04.2019 12:49
    "ამ ქვეყნის მაოხრებელს"--ბატონ ბიძინაზე წერთ, ლინდა? რითი ამტკიცებთ რომ მაოხრებელია,იმით, რომ-- 40 მილიონი ოპერის აღდგენაში გადაიხადა? რუსთაველის თეატრი და სახელმწიფო უნივერსიტეტი რომ გაარემონტა? ფიროსმანის სურათში ერთი მილიონი რომ გადაიხადა და სახელმწიფო მუზეუმს აჩუქა? სამების ტაძარი რომ ააშენა და ახლა მოახატვინებს? ადრე ულამაზესს, მაგრამ ახლა გაუბედურებულ აბასთუმანს რომ ძველ დიდებას დაუბრუნებს? ალამაზებს და ეკოლოგიურად უნიკალურს გახდის?--იტყვით "იქ დაისვენებს, მისთვის აკეთებსო"--კი მაგრამ დასვენებაც გენანებათ ამ უდიდესი ქველმოქმედისთვის? ვ ი ნ ხართ თქვენ ცრუ ი ა რ ლ ი ყ ე ბ ი ს მიმწებლებლებო, რა შეგიქმნიათ, რა გიკეთებიათ, რატომ გძულთ ასე დაუსაბუთებლად იგი?,ასე ძულდა ზვიადი-- ირინა სარიშვილს, ჯაბა იოსელიანს, ნინო ჯანგირაშვილს და უამრავ მათნაირებს. ვერაფრით რომ ვერ ახსნი--ეს ისეთი ფაქტია.გძულთ--და მორჩა! "შენი ჩაკვნეტა რომ მნებავს-მიზეზად ისიც კმარაო" მგელი ეუბნება ასე ბატკანს. გუბაზი დაბოღმილია -მილიონი რომ ვერ გამოსტყუა ბიძინას, მას აქვს მიზეზი ძულდეს იგი! ხუხაშვილიც, ალბათ საბაბს დაასახელებს, მაგრამ ეს არ ნიშნავს--გამოაშტერო ხალხი

    ლინდა 30.04.2019 10:30
    უკაცრავად და არ შეიძლება არ აღინიშნოს, იმ გამოშტერებულთა საყურადღებოდ, რომლებიც ასეთ კომენტარებს აქვეყნებენ> ადამიანებო, ამ კაცმა აღდგომის დღეებში მოინანია თავის საქციელი იმის გამო, რომ გვერდით დაუდგა ამ ქვეყნის მაოხრებლებს. რა წკვიტინი ასტეხეთ, დავიჯერო, მართლა ვერ აზროვნებთ??? გირჩევთ თქვენც დროულად გაახილოთ და სიმართლეს გაუსწოროთ თვალი. ყელას გილოცავთ უბრწყინვალეს დღესასწაულს და გისურვებთ მეტი დაკვირვებით გევლოთ ამ მიწაზე. პატივისცემით!!

    ქეთი 30.04.2019 10:11
    მრცხვენია,რომ ამ "კაცს"ოდესღაც პატივს ვცემდი და მის აზრს ვითვალისწინებდი.

    Gasi 30.04.2019 09:56
    Agar grcxveniat ? Gmerts ishvelieb tyvili ro matqmevies gmertma iciso? Agarafris gwams saertod? Kide ro mogatyulon xalxs isev moatyvileb xo? Tqveni urcxvi da ugirsebo (gitoveb adgils shen chawere)

    გივი 30.04.2019 09:17
    უტიფარი ადამიანია ეს გოდოლა. ისე რა იქნა, გახდა გუბაზა მილიონერი?

    ქეთო 30.04.2019 08:23
    ნუ გაგვიჭირეთ საქმე ზიხართ და ბრძენი კაცების იმიჯით მომატყუესო გაიძახით!!! თითქოს თამაში იყოს ქვეყნის და ადამიანების ბედი!!! სირცხვილია!!!ზუსტად იგივეა ბატონო გუბაზ ექიმმა რომ მოგკლათ და მერე ბოდიში მოიხადოს!!!

    ქეთო 30.04.2019 08:20
    როცა ასე იოლად ტყუვდებით წადით სახლებში და აცადეთ ისეთ ადამიანებს საქმის კეთება ვინც არც მაშინ და და მომავალში არ ტყუვდებიან!!!

    Самшоблодан цасули 30.04.2019 05:22
    Масети миша ар гкавдат батонебо Мтлад.мишам цота маинц даанаха ром рагац гаранта.амдени курдоба дамквлелобеби ар ико.

    ნანა 30.04.2019 02:22
    საერთოდ დაკარგეთ აზროვნების უნარი?რას ამბობს იქნებ მოუსმინოთ,მას არ უთქვამს ვიცოდი რომ გატყუებდითო,აღდგომის მეორე დღეა ადამიანო,არ შეიძლება რომ მართლა დაეჯერებინა მაშინ ეშველება ამ ქვეყანასო?

    nana 30.04.2019 00:56
    ra sazaglobaa, amas to kacoba qvia ra...bodishi gatyuilebdito....mashin to icodi tyuili iyo gverdshi edeqi...wamodi an gamogagdes exla bodishi?banzuri saqcielia msubuqad rom vtqvat...