სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    10.07.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (18)
    ჩაწერა სახელი
    ქაქუცა 11.07.2019 16:53
    ნარიყალას ,გორის ციხეს ან თელავის ციხე გალავანს, ურჯულოებმა ალყა შემოარტყეს და მეფეს უბრძანეს დაგვნებდიო. მეფე თავის ჯარით ჯერ ომობდა ურჯულოებთან და რომ ვერ გაუმკლავდა ჩაიკეტა ციხე სიმაგრებში. ამ დროს მოდის გლეხი და ეუნება მეფეო, ყურძენს ვერ გავყიდი ურჯულოებზე იქნებ დავნებდეთო. თქვნ, შარვალ ჩახდილო ქართველებო რას ურჩევდით,ჩვენ სახელოვან მეფეებს ან მხედართმთავრებს ????

    kinto 11.07.2019 14:37
    ჯაგაპსი მაგ პირსჰი რომ დაიხრჯო,და სჰენი სიპატი აგარ დავინახოტ,ზემოდანაც დაგაჯვან მტელმა საკარტველოს მეგვინეებმა.

    პასუხი სიმართლეს. 11.07.2019 12:29
    აქ პუტინს არავინ იცავს რო კარგად მიხვდეთ უტვინოებო. აქ იმაზეა ლაპარაკი რო თქვენნაირი ჩლუნგების გულისთვის საქართველო უკან უკან მიდის. და უკრაინას ასი წელი არ უნდა ჩვენი ღვინო. ზოგიერთ ხალხს ამით ააქვთ შემოსავალი ლუკმა პური. ბევრიც კი იმ ქარხნებში მუშაობს და იმით ირჩენენ თავს. ყველაბერი რო დაიკეტოს ისედაც ქართველი აგარ დარჩა საქართველოში. მერე სულ აგარ დარჩება. და გეკითხები სიმართლე ეგ რა საქართველო იქნება? არ ვიცი კაცი ხარ თუ ქალი. თუ კაცი ხარ ალბათ იმიტომ აკაკუნებ კლავიატორს რო სადგაც ევროპაში გეყოლება ან დადა, ან ცოლი, ან და. ისეთი ცხოვრება დაგვიყენეს საქართველიში რო კაცი ქალად გადაიქცა. უწევთ ქალებს დასტოვონ საყვარელი ადამიანები რო ლუკკმა პური იშოვონ და ოჯახები არჩინონ. სხვისი მონები გაგვხადეს სხვებს უწმედავთ ტრაკებს და მისი ქმრები კვერცხებს იბხანენ სახში ჯდომით. ამ დებილს რო უკურებ რას იდახის ეს მთელ ამერიკას ტრაკს ულოკავს და რაში ენაღვლება უბრალო მშრომელი ადამიანი.

    სიმართლე 11.07.2019 11:18
    ხო!!ხოო!!როგორ აკრიახდით მართლა პუტინის ტროლებო!!რას იძახის არასწორს???უბრალოდ ეკრანიდან არაა ჩემთვისაც მისაღები,თორემ პათოსს მთლიანად ვეთანხმები,თქვენ კი ტროლებოო!!!პუტინის დამცველები გამოდიხართ უბადრუკებო!!!

    Givi 11.07.2019 11:04
    Ar miaqciot yuradgeba qartvelebo,es xom avamtkopia(qatamia)

    თამარი არველაძე 11.07.2019 08:47
    საქართველოს წყლები ისეთია ყველგან გაიყიდება, გვარამიას ნერვები დაწყვეტაზე აქვს, აუცილებლად იმკურნალოს, და ეს ბინძური სიტყვები ამოიღოს მენიუდან,🇬🇪🇬🇪🇬🇪

    ნინო 11.07.2019 07:47
    დებილი და ჩლუნგი. აი ეს არის ეშმაკის მოციქული. ამას რაში ადარდებს საქართველოს მომავალი. აი ამას ქვია საქართველოს მოგალატე. ფუი შენი რა მშობელმა გაგზარდა ნეტა მანახა პიდარასტო.

    jo9.79hn smith 11.07.2019 03:41
    აუუუ გ ნ ი დ ააააა, ჩმორიკი

    შალვა კაკულია 11.07.2019 03:19
    ასე იცის შაკიკმა!

    რაჟდენ სამუშია 11.07.2019 03:14
    ამის მოჯმული ქართველმა ერმა რატო უნდა წმინდოს?!

    რაჟდენ სამუშია 11.07.2019 03:13
    ანის მოჯმული ქართველმა ერმა რატო უნდა წმინდოს?!

    ბორის ნიცშე 11.07.2019 03:10
    ასე იტყოდა ზარატუშტრა!

    ზაპასის ოფიცერი 11.07.2019 03:09
    გმირია მე ვიყო მუშნი ზარანდია!

    დათა თუთაშხია 11.07.2019 03:08
    რა შეეცით ამ კაცს!

    სიმონ მაქაცარია 11.07.2019 03:06
    გეთანხმები წიე, თუთიყუშია როა სპასობნი ისე არავინ არ არის: https://www.youtube.com/watch?v=B-eeNvUEGDk

    ვალტერ შონია 11.07.2019 03:04
    ყველაზე თესლი არსება ცხოველ-ფრინველთა შორის თუთიყუშია: https://www.youtube.com/watch?v=Yl7FkUYVSrw

    რეზო ამაშუკელი 11.07.2019 03:02
    პიტუხი

    გალელი 10.07.2019 22:49
    ისევ გინება.რა უბედური ხარ ნიკა გონს მოდი რა,რატომ გავყიდოთ უკრაინაში,წავიღოთ სომხეთში,ბელორუსიაში.აბა მარტო მიშას მივყიდოთ?