სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    21.08.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (9)
    ჩაწერა სახელი
    ლუბა 25.08.2019 00:00
    ვინც ასე ილანძღებით ვის აძლევთ შენიშვნას როდესაც თქვენ ხართ გაუზრდელნი ქალბატონი კულეტასნაირი დედა ინატრეთ ბევრმა არგინდათ და მოკეტეთ თქვენ ცოდვებს გადახედეთ ის გირჩევნიათ სხვის ლანძღვას უზნეოებო დიახ მართალია პუტინისტებო ამოწყდით გამყიდველებო ქვეყნის ამოწყდით .და ივანიშვილო არგაიხარე ჩვენი დაქცევისათვის ხალხის ერთმანეთზე გადაკიდებისათვის.ვერ დააჩოქებთ უნიჭიერეს გუნდ ლანძღვა თქვენვე დაგიბრუნდებათ უკანვე.კალინკამალინს ვერასოდეს დააბრუნებთ საქართველოში.

    ბათუმელი 23.08.2019 21:12
    გაბუნიას დაბადებისთვის და ქვეყნის შემარცხვენლის გაზრდისთვის,დედაშვილი ერთმანეთს უნდა მიაბა და ეს გარეწრები საჩვენებლად ჩამოკიდო ანბანის კოშკზე.

    ნინა 22.08.2019 15:41
    თაობა მოდის იმაზე ათავებთ ვინ რა ფორმით წერთ ტყნაურს,ეჭვი მავს პრობლემები გაქვთ თუ არა მაშინ ,წადით და დაან......თ ან უბრალოდ აწვალეთ!მაგარი სცოდავი ერი ხართ წარმოიდგინეთ 26000 ნამუს ახდილი ძველი ბიჭი!

    Malxaz 22.08.2019 12:09
    Wadi sheni saplavs sheveci

    მზია 22.08.2019 08:40
    თქვენი იმიჯი ძალიან სასაცილოა უკვე . გვარამია საზიზღრობა გახდა ჩემს თალში. თქვენ არასოდეს გქონით ოქროს შუალედი . ამ უმიდუეეს გამოხატვას კი მაღალი ჰონორარების გამო სჩადით. ძაღლი ჰყეფს ქარავანი მიდის....

    გულიკო 21.08.2019 21:07
    როგორი უაზრო საზოგადოება გვყავს. იმიტომ მივდივართ უკან უკან ყველანაირად. ჩვენი საშველი არასოდეს იქნება ალბათ. domingo. თქვენ თქვენი თაავი ხალხი გგონია მგონი 😀 გახედე კომენტარებს ნამდვილად ხალხი რას წერს.

    Nato 21.08.2019 18:45
    VINC GIORGIS AGINEBT MECODEBIT ICIT KARGAD ROM SRUL SIMARTLES LAPARAKOBS DA TQVEN????????????? SACODAVEBO

    domingo 21.08.2019 10:27
    ხალხის აზრია და იმიტო შენს ოჯახში იტყნაურა მთელმა მსოფლიომ დედაშენის საძლინებელძი დაანძრია მთელმა კრემლმა პუტინმა შეცეს შენს ოჯახში ყველაზე ლამაზი და პატარა ვინც გყავს

    სტუმარი 21.08.2019 08:23
    შე გამოყლევებულო რატო ლაპარაკობ ხალხის სახელით. ხო და შენი მკვდარი და ცოცხალი იხმაროს მთელმა მსობლიომ.