სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    07.09.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (44)
    ჩაწერა სახელი
    ნინი 13.09.2019 23:25
    არ მოველოდი თქვენგან...გაიცინეთ და მოიგეთ რამდენიც გინდათ ერთგულება არ იყიდება ..გაი

    მედეა 11.09.2019 14:05
    ნიკა გვარამია ვისაც მოსწონდა, იქ გაჰყვა. აქ დარჩენილებმა რეპერტუარი გ ა დ ა ა ხ ა ლ ი ს ე თ, თემატიკის ხარისხი აამაღლეთ, ხალასი იუმორი გ ვ ე ნ ა ტ რ ე ბ ა.

    *** 10.09.2019 12:48
    არ აყეფდნენ ნაცები?!, მე პირადად დიდი ხანია რუსთავი–2 აღარ ვუყურებ, მაგრამ თქვენი გადაწყვეტილება მომწონს, გამოჩნდა რომ პროფესიონალები ხართ და თქვენს საქმეს უფრო წინ აყენებთ, ვიდრე პოლიტიკურ შეხედულებებს. არაუშავს ალბად გაუძლებთ ამ ბულინგს, წარმატებებს გისურვებთ.

    ლინდა 10.09.2019 09:54
    სამწუხაროდ კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი, რომ"ქრთამი ჯოჯოხეთს ანათებსო". ნამდვილად გაკვირვებული დავრჩი! თუ ფიქრობთ, რომ რეიტინგს შეინარჩუნებთ, ნამდვილად სცდებით! ისე მინდა გიწინასწარმეტყველოთ, მაგ არხზე დიდხანს ვერ დარჩებით. მიკვირს ალეკოსგანაც, მაგაზე უფრო მაღალი წარმოდგენის ვიყავი!!!! მოკლედ, ჩაფლავდით, ფულზე გაყიდულო არსებებო!

    ანა 09.09.2019 19:55
    ვიღაცამ ქვემოთ კომენტარი გააკეთა, მობეზრებულები იყავით,მაინც გიყურებდითო. ოხ, როგორ მეცნო. ახლა ვისი იმედი გაქვთ, ღამურებო, ჩვენ დაგვკარგეთ და ქოცობას, რომელსაც ყოველთვის ეზიზღებოდით, ის შეგიყვარებთ? ხომ იცით, რომ ეგ არ მოხდება, სამაგიეროდ მუცლები გექნებათ ამოყორილი. თქვენ ვინ ყოფილხართ! თქვენი მაზანდა დიდი ხნის დაცემული იყო და ახლა კი თავები დაისამარეთ საერთოდ, თუ ხვდებით მაგდენს , ფულის ხამებო!

    Vleri 09.09.2019 10:21
    Daanebet am xalxs tavi tavis sakmes dzalian kargad artmen tavs midit bicjebi

    შორენა გვიმრაძე 08.09.2019 17:35
    ანდღულაძე მოუკვდი დედაშენს, ვაკელის ნაცვლად ითამაშე პუტინი ან გავრილოვი, მძულხართ ფულის მონებო, შენგან არ მოველოდი მიშა 🙄

    Etunaa 08.09.2019 16:47
    Dzalian damckda guli armegona tu aseti gamkidvelebi ikavot verasodes vifiqrebdi nika arabidze vaxo bichikashvili misha andguladze aleko malxazishvili chainika da sxvebi vinc darchit fulze gaikidebodit chemi azrit fulze mtavari cxovrebashi adamianobaa kacoba da dzaan texavs gamkidvelis saxeli ro gerqmeva dzalian meckina magram vici ro didxans ver gaqachavt razec gadaobdit is tavad gaxdit samcuxaroa me vfiqrob mtavari arxi dzalian kargi iqneba da iq vinc gadavida dzalian kargi shouebi inpormaciebi iqneba dzalian shecdit ro fulze gaikidet

    ლეილა 08.09.2019 16:33
    ერთგული მაყურებელი არ გეყოლებათ,რუსთავი ორის მაყურებელი ამიერიდან მთავარს უყურებს,თქვენთვის მთავარი ფული ყოფილა,თქვენი მაყურებლები იმედის მაყურებლები იქნებიან,ასე რომ არ უნდა გაყიდულიყავით,ღირებულებები თქვენთვის არაფერი ყოფილა,ძალიან საწყენია

    damangreveli 08.09.2019 11:37
    arabidze! ici rogor mogivida? natqvami romaa: naqebarma zaglma niaxurze gadaafsao! daberdi kaci da axla gamgecala tvini? me rom qoci viyo ginebit agiklebdi, she mogalate! momavali gansjis tqvens saqciels!

    Qeti 08.09.2019 11:06
    Vai namusgaretskhile o.... Ra geshvelebat. Arts gurseba da tavmoyvareoba gagachniat. Namdvilad ar megona rom ase iyudebodit.. aha 3 tve momitsia...

    ელენე 08.09.2019 09:40
    წარმატებებს გისურვებთ და ყოჩაღ რომ თქვენთვის პოლიტიკაზე ბევრად მთავარი თქვენი საქმე ყოფილა! 👍❤️

    ვანგა 08.09.2019 08:38
    ციცაბო დაღმართი! ძალიან დარწმუნდით საკუთარი უტვინო თავების ფასეულობაში! მიშა ის ვიღაც ყლე გმირი, რომ გყავდა ელასტიკებში და ბრეტელებიან მაისურში შოუ, რომ მიყავდა ის არ დაგავიწყდეს! პროსტიტუტკები!

    მატეო 08.09.2019 05:13
    მეზიზღებით გოიმებო! საქართველოს ღალატობთ თქვენი საქციელით. დარჩით იმ არხზე რომელიც ჩვენმა საერთო მტერმა დაგშალათ. თქვენ ვინ ყოფილხართ?! ამ სირცხვილს ვერასდროს ვერ ჩამოირეცხავთ დარჩეთ მტრის ხელში ჩაგდებულ, ცოტა ხნის წინ საამაყო მაგრამ დღეს მტრის სამსახურში რუსთავი 2-ში.

    Rusudan 08.09.2019 04:45
    Mogalateebo

    ვლადიმერ პუტინი 08.09.2019 01:10
    გიყურებთ და გვიხარიან , მიდით გამოუთხარეთ ძირი ღრუზიას . ხთფუი თქვენი .

    Bizina 08.09.2019 00:53
    Nika kaci megone da ....shegircxva namusi

    Jeneri-meporia 08.09.2019 00:41
    Sheveci tqvens shous tqvencaagastan ertad

    ფიქრია 08.09.2019 00:01
    🤮🤮🤮🤮🤮

    ბბბ 07.09.2019 23:54
    თქვენ რეიტინგები დაითვალეთ 😂😂😂მემგონი ბიძინას ზებრაც კი აღარ გიყურებთ 😂😂😂როგორი მაყურებელი გეყოლებათ სახლში რომ ტელევიზორი გაქ ჩართული რომ არავინ უყურებს და მაინც რომ არ გამორთავ ,ძან მონები ხართ

    გოჩა 07.09.2019 23:42
    გასაგებია რომ გკიდიათ პოლიტიკა, პირადად მე ნებისმიერი შოუ მკიდია თავისუფალი ტელევიზიისა და სიბრცის გარეშე, ბიძინას ფული ჯოჯოხეთს ანაყებს თქვენი რა უნდა მეწტინოს

    Ai ia 07.09.2019 23:22
    Ar vici rogori gadacema iqneba magram gundiroca shekrulia gundia da tu iq galatiaa agar aris gundii erti es vici rom ar unda darcheniliyavit sadac sxva iq tqvenc... 😰 😰 Es aris qartvelebis senii...GALATI...rac zalian mtkivaaa nikastan iyavit nikas ulokavdid axla bizinas unda ulokoot.. 😰 😰 😰 😰 😰

    გოგი 07.09.2019 23:21
    უნამუსოები, მე მრცხვენია ,რომ გიყურებთ. ბიძინას ტელევიზიას, როგორ ემსახურებით შლეგებო.

    იიიი 07.09.2019 22:40
    ვის დაკრულზე უნდა იცეკვოთ თქვენი საოცარი იუმორით?🤔

    ხო! არ მეგონა მაგრამ წარმატებები ისე მაყურებლ 07.09.2019 21:58
    Odo-odo

    რჯ 07.09.2019 21:09
    მობეზრებულები იყავით. რ2ზემაინც გიყურებდნენ. აწი მშვიდობით🖐️🖕💪

    დარინს 07.09.2019 20:29
    უჩანეიშვილის ვირთხები

    ლაურა 07.09.2019 20:20
    რეიტინგი დაითვალეთ, რეიტინგი. ბიძინას ბაგაზე გამობმულებო,ნუთუ ფული ყველაფერია?!🤮🤮🤮

    მაიკო 07.09.2019 19:30
    მაყურებელი თუ გეყოლებათ 🤮🤮🤮🤮🤮🤮

    მირანდა 07.09.2019 19:11
    ბრავოოოო👏👏👏 წარმატებები

    nino 07.09.2019 19:09
    carmatebebi bichebo

    მონებო 07.09.2019 19:01
    ფული ჯოჯოხეთს ანათებსო თქვენზე ყოფილა ნათქვამი....

    Lela 07.09.2019 18:56
    ერთგული მაყურებელი თითქმის დაკარგული გყავთ, მაგრამ წარმატებებს მაინც გისურვებთ...

    shota 07.09.2019 18:54
    namdvilat tqven dakarget mayurebeli eg aris fakti aqmde gvegona erti gundi iyavit mara exa chas ro giyides fulis monebo fu tqveni mogalateebo davi moshordit monebi xart sruli am sityis vnishvnelobit sul davkarget tqvenze warmodgena vic ki darcha iq ivanishvilis televiziashi giyidat ara dakarget adamianoba da girseba monebo da kide ertxel monebo fuilsvis ojaxsac gayidit da tqveni imedi unda gqvondes rogorc gvaramia gayidet fulze davai yvela naxui

    axali arxi 07.09.2019 18:51
    vai tqvens fatrons unifxoebi moxvedit mad gvaramiam kabebic chagacvat da nifxvebic saqonlebo vigas ragashi chirdeba tqveni shou cotaxanshi nifxavi isev gagzvrebat mere viga chagacmevt sacodao mogalateebo ukve gvzulxart icit?

    მოღალატებო 07.09.2019 17:26
    იდი ნახუით

    👍❤ 07.09.2019 16:54
    xatuna

    ნანა 07.09.2019 16:11
    ჩვენო უსაზღვროდ ნიჭიერნო ახალგაზრდებო გელოდებით სულმოუთქმელად!? წარმატებები👏👏👏

    inga 07.09.2019 15:53
    magrebi xart

    Monika. 07.09.2019 15:53
    Samwuxarod ertguli mayureblebi ukve dakarget.warmatebebs gisurvet tumca me tkvens yurebas ar vapireb radgan mtavar arxs velodebi

    ელენე 07.09.2019 15:41
    ერთგულ მაყურებელს ვეღარ ეღირსებით თქვე ფულის მონებო

    მანუჩარ 07.09.2019 14:18
    გილოცავთ ყველას, თქვენთან ვარ!!!! ( ბიძინა )

    sergi 07.09.2019 14:08
    magati maginebeli qocebi ro warmatebebs usuurveben egaa sasacilo