სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    21.11.2019

    რეკლამა

    დატოვე კომენტარიკომენტარები (9)
    ჩაწერა სახელი
    ზაზა 22.11.2019 15:51
    შე ყლეო. მალე გიხილავთ გისოსებს მიღმა. დარწმუნებული ვარ ღამე აღარ გძინავთ საქოცეთს

    ზაზა 22.11.2019 15:51
    შე ყლეო. მალე გიხილავთ გისოსებს მიღმა. დარწმუნებული ვარ ღამე აღარ გძინავთ საქოცეთს

    ere 21.11.2019 20:49
    trapaidzev grigolia da ase shemdeg matxovrebi xart da nagvebi meti unda etkva tkventvis kavelashvils

    Sergo 21.11.2019 19:02
    Dakompleqsebulixar sheni uprosebisgan,simartles agar gadmoscemt.

    მედეა 21.11.2019 16:33
    ჭეშმარიტად ასეა, რასაც ყაველაშვილი საყვედურობს--ყველა ჩამოთვლილი ჟურნალისტი დიანა ტრაპაიძის ჩათვლით--მრუდე სარკის სცენარით ცხოვრობენ. სიმართლეს არ უყვებიან საზოგადოებას, რომელმაც თავისი თვალით ნახა 20-21ივნისის მოვლენა. პირველი წყლის ჭავლის გაშვების შემდეგ რომ დაშლილიყვნენ და კიდევ 3-ჯერ არ შემობრუნებულიყვნენ შტურმავიკები--არც რეზინის ტყვიებს გამოიყენებდა პოლიცია და არ დაეთხრებოდა საწყალ მაკო გომურს თვალი. 2003 წლის განმეორება სურდათ, როცა ადვილად დათმო ედიკამ პოსტი!ეს ჟურნალისტები კი აპრავებენ მათ დანაშაულს და ჰოი საოცრებავ--აქეთ აყვედრიან მთავრობას, რატომ დათხარე თვალიო, იმათ კი არ ამტყუნებენ--რატომ არ დაემორჩილეთ სახელმწიფო ორგანოებს და გამოიწვიეთ ეს საშინელებაო! კიდევ კარგი პირდაპირ ეთერში მთელი ღამე მიდიოდა კადრები და ვუყურებდი ამ დანაშაულს. სახელმწიფო რომ მოძალადეა--ეს ახალი ამბავია? არ იცოდნენ ამის შემომქმედებმა? თვითონ როცა იყვნენ ხელისუფლებაში უ კ ე თ იქცეოდნენ? ირანში, თურქეთში, საფრანგეთში, ჰონგ-კონგში, სამხრეთ ამერიკაში სადაც გამოსვლებია--ა ს ე რბილად სჯიან მსგავსი ბრალდების დამნაშავეებს, როგორც აქ დასაჯეს? თ ქ ვ ე ნ ვერა, მაგრამ ხალხი ხედავს და უ ფ ა ს ე ბ ს მათ ამ სირბილეს, რასაც უნიათობადაც კი მიიჩნევენ. ბოქლომები ს ა შ ი შ ი არ არის, არც საწყენი...წიხლისა არ იყოს.

    ქაქუცა 21.11.2019 13:18
    მოითხოვეთ სავიზო რეჟიმის ამოქმედება ევროპასთან. ყველა საქართველოს მოქალაქე დაბრუნდეს სამშობლოში და გადაწყვითონ ქვეყნის ბედი. აზიური ,ბატონყრმული,პუტინული არადემოკრატიული ქვეყანა აშენოს ივანამ და ევროპულ დემოკრატიულ ქვეყნებში ვიზის გარეშე ვიაროთ ესე არ გამოვა. მარტო ოპოზიცია ვერ მოუვლის პუტიმის რეჟიმის საქართველოში..... ყველაფერი საქართველოში იმართება მოსკოვიდან..... ყველა ქართველი სამშობლოში.ქუდზე კაცია გამოსაყვანი .... არცერთი ვიზის გაცემა ევროპა-ამერიკისკენ, სანამ არ გადაწყდება საით მიდის საქართველო......

    კომლექსიანი 21.11.2019 11:31
    კომპლექსები რომ გქონდეს კი ჯობდა

    status quo 21.11.2019 10:20
    ჟურნალისტებზე-განსაკუთრებით გრიგოლიაზე მაღალი წარმოდგენის არა ვარ,პირიქით-ბაზრის ქალად მიმაჩნია,მაგრამ ეს ულვაშაწკეპილი სირი ადრე რომ ერთ ამბავში იყო,თურმე თანამდებობა და თბილი ცხოვრება ნდომებია ამ განდონს.

    მიმინო 21.11.2019 10:14
    ესენი არ არიან ობიექტური ჟურნალისტები. ტრაპაიძე შენ დააწყნარე ხოლმე გრიგოლია, სტუდიაში რომ უმაღლეს ხმაზე ყვირის ხოლმე.