Warning: strpos(): Offset not contained in string in /home/content/17/8082317/html/resonancedaily/temps/tmp_post_full.php on line 99
    სახელი*
    ელ–ფოსტა
    წერილის ტექსტი*
    საკონტროლო კოდი* კოდის განახლება
    გაგზავნა
    გამობეჭდეგაუგზავნე მეგობარს
    01.01.1970
    დატოვე კომენტარიკომენტარები (8)
    ჩაწერა სახელი
    MALXAZI 12.07.2014 12:54
    GTXOVT WINASWAR MADLOBA TU VINMES GAQVT AM WUTOBIT TANXA AM ANGARISHZE CHAMIRICXET GE29LB0211169625789000. QIRIS FULS VER VIXDI DA PATARA BAVSHVIT GARET VRCHEBIT

    kako 24.01.2014 10:44
    ნაციონალებს მხარს როგორ უჭერთ მათი წევრების(სააკაშვილის, კეზერაშვილის,მერაბიშვილის და სხვა კაციჭამიების)დანაშაულობების მერე.

    damangreveli 19.01.2014 14:03
    SHENNAIR MOGALATEEBS, TYVIAS AXLIAN SHUBLSHI DA VFIQROB GAMYIDVELO MALE DAGIDGEBA EG DGE, UGULAVA CIXESHI WAVA TU NACIONALEBIS AQTIVISTI IQNEBA , MIS FRCHXILIS FASAD AR GIRXAR GAREWARO MOGALATE. NACIONALEBI MASHIN SHECDNEN SHEN ROM PARTIASHI MIGIGES, SHEN SHEMOGXEDAVS TU ARA KACI MASHINTVE MIXVDEBA RA DEDAMOTYNULIC XAAR.

    ვარდიკო 01.01.2014 22:18
    ამაზრზენია შიხიაშვილებისა და მისი ე. წ. მეგობრების ყურება!!!! ეს ხალხი ფულზე გაყიდული და სკამის გულისათვის ყველაფრის მკადრებელი ავანტიურისტებია. ვიდრე ნაციონალები იყვნენ ხელისუფლებაში, მათ მზეს ფიცულობდნენ, დღეს კი ყველაზე დიდი მლანძღავები არიან! სწორედ ასეთი არამზადები არცხვენდნენ ნაცების სახელს, მაგრამ არა უშავს ამათ მალე მოეღებათ ბოლო, ყველა კარგად ხედავს ეს გაუნათლებლების ბრბო, რომ ყველაფრის მკადრებელია. არ უნდა დაგვავიწყდეს აგრეთვე ე. წ. გველის წიწილა გაბუნია და მითომ პროფესორი ჯაბუა, რომლებიც სიცრუის ტირაჟირებაზე არიან გადასულები, ფულების მონებო, რა საცოდავად გამოიყურებით, რომ იცოდეთ საერთოდ არ გამოხვიდოდით თქვენი ბუნაგებიდან!!!

    marina 17.12.2013 19:36
    shixiashvilo propkasavit yvela mtavrobas ro moerge ugulava maseti xom araa.skamistvis ro yvelaperi ikadre vize laparakob.sircxvilia xalxo ra dgeshi xart.

    vaxa64 16.12.2013 15:42
    მარტო ხომ თქვენზე არ უნდა იზრუნოთ ხალხზეც უნდა შეგტკივოდეთ გული.

    nelis 28.11.2013 21:29
    ugulavas,shixiashvilsa da mistanebs... ase rom dagecerat,mashin upro scori iqneboda